Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
          2. TR2
            • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
              1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                  1. Podstawy reklamy (TR2)
                    1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                    2. TR3
                      • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                        1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                          1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                            1. Egzamin praktyczny PGF.07
                            2. TR4
                              • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Realizacja kampanii reklamowej
                                    1. Kampania reklamowa
                                      1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                      2. ciekawostki
                                      3. Słowniki pojęć, poradniki
                                        • CMYK, Raster, liniatura
                                        • ATL - BTL
                                        • Prace introligatorskie
                                        • Typografia
                                        • Kroje pisma i ich historia
                                        • Reguły percepcji
                                        • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                        • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                        • Programy online
                                        • Excel
                                          1. Godot Engine
                                            1. Github
                                              1. CorelDRAW
                                                1. Ilustrator
                                                  1. Photoshop
                                                    1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                    2. Archiwum ZIP 7Z
                                                    3. Nagrywanie płyt
                                                    4. Blender
                                                    5. Ćwiczenia
                                                    6. Testy
                                                      • Pytania
                                                    7. DTP i grafika komputerowa
                                                      • DTP
                                                        1. Grafika komputerowa
                                                        Formy i rodzaje komunikacjiKomunikacja werbalnaKomunikacja niewerbalna (TR3)Komunikacja interpersonalnaKomunikacja masowaKomunikacja wirtualna (cyfrowa)Zasady dobrej komunikacji bezpośredniejElementy i kody komunikacji werbalnejElementy i kody komunikacji niewerbalnejGłos, język, kontakt, pauza w komunikacjiDostawa, gestykulacja, mimika - mowa ciała w komunikacjiDynamika w komunikacjiKomunikacjaSkuteczność przekazu informacji Elementy podnoszące atrakcyjność przekazuElementy podnoszące atrakcyjność przekazu - zastosowanie praktyczne - ćwiczeniaFormułowanie wniosków na podstawie opinii członków zespołuCechy osoby kreatywnejCzynniki wpływające na kreatywnośćĆwiczenia zwiększające kreatywnośćKluczowe role w zespoleSposoby rozwiązywania konfliktu w zespoleAnaliza opinii i pomysłów innych członków zespołuModyfikacja działań w oparciu o wspólnie wypracowane stanowiskoRozwiązywanie konfliktów w zespolePlanowanie zadańFormułowanie celów zgodnie z koncepcją wyznaczania celów w dziedzinie planowaniaTerminy wykonania zadańSzacowanie budżetuŚrodki i narzędzia do wykonania zadańHarmonogram realizacji zadaniaIdentyfikacja sytuacji wywołujących stresTechniki relaksacyjnePrzyczyny sytuacji stresowychZapobieganie kryzysomElastyczne podejście do pracyPraca pod presją czasuStyle kierowaniaDobór stylu kierowania do warunków i możliwości zespołu Czynniki motywacyjneZasady efektywnego motywowania pracownikówDobór narzędzi motywowania do warunków i potrzeb zespołu pracownikówMotywowanie członków zespołu do wykonywania zadań zawodowychBariery w komunikowaniu sięElementy werbalne i niewerbalne w przekazie reklamowymĆwiczenia z komunikacjiGrupowanie zadań według kryterium ważności i pilności (TR3)Pomoc specjalistyMacierz BCG narzędzie analizy strategicznej

                                                      Komunikacja

                                                      Podstawowe zasady porozumiewania się między ludźmi  

                                                      Komunikacja perswazyjna  

                                                      Modele komunikacji marketingowej  

                                                      Zawartość dynamiki w dynamicznym serwisie informacyjnym  
                                                      netBOX - Strony internetowe