Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
            1. Informatyka
            2. TR2
              • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
                1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                  1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                    1. Podstawy reklamy (TR2)
                      1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                      2. TR3
                        • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                          1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                            1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                              1. Egzamin praktyczny PGF.07
                              2. TR4
                                • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                    1. Realizacja kampanii reklamowej
                                      1. Kampania reklamowa
                                        1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                        2. TR5
                                          • Planowanie kampanii reklamowej 5TR
                                            1. Realizacja kampanii reklamowej 5TR
                                              1. Kampania reklamowa 5TR
                                              2. Słowniki pojęć, poradniki
                                                • CMYK, Raster, liniatura
                                                • ATL - BTL
                                                • Prace introligatorskie
                                                • Typografia
                                                • Kroje pisma i ich historia
                                                • Reguły percepcji
                                                • ciekawostki
                                                • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                                • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                                • Programy online
                                                • Excel
                                                  1. Godot Engine
                                                    1. Github
                                                      1. CorelDRAW
                                                        1. Ilustrator
                                                          1. Photoshop
                                                            1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                            2. Archiwum ZIP 7Z
                                                            3. Nagrywanie płyt
                                                            4. Blender
                                                              1. Poligrafia
                                                              2. Ćwiczenia
                                                              3. Testy
                                                                • Pytania
                                                              4. DTP i grafika komputerowa
                                                                • DTP
                                                                  1. Grafika komputerowa
                                                                  2. Grafika
                                                                  Formy i rodzaje komunikacjiKomunikacja werbalnaKomunikacja niewerbalna (TR3)Komunikacja interpersonalnaKomunikacja masowaKomunikacja wirtualna (cyfrowa)Zasady dobrej komunikacji bezpośredniejElementy i kody komunikacji werbalnejElementy i kody komunikacji niewerbalnejGłos, język, kontakt, pauza w komunikacjiDostawa, gestykulacja, mimika - mowa ciała w komunikacjiDynamika w komunikacjiKomunikacjaSkuteczność przekazu informacji Elementy podnoszące atrakcyjność przekazuElementy podnoszące atrakcyjność przekazu - zastosowanie praktyczne - ćwiczeniaFormułowanie wniosków na podstawie opinii członków zespołuCechy osoby kreatywnejCzynniki wpływające na kreatywnośćĆwiczenia zwiększające kreatywnośćKluczowe role w zespoleSposoby rozwiązywania konfliktu w zespoleAnaliza opinii i pomysłów innych członków zespołuModyfikacja działań w oparciu o wspólnie wypracowane stanowiskoRozwiązywanie konfliktów w zespolePlanowanie zadańFormułowanie celów zgodnie z koncepcją wyznaczania celów w dziedzinie planowaniaTerminy wykonania zadańSzacowanie budżetuŚrodki i narzędzia do wykonania zadańHarmonogram realizacji zadaniaIdentyfikacja sytuacji wywołujących stresTechniki relaksacyjnePrzyczyny sytuacji stresowychZapobieganie kryzysomElastyczne podejście do pracyPraca pod presją czasuStyle kierowaniaDobór stylu kierowania do warunków i możliwości zespołu Czynniki motywacyjneZasady efektywnego motywowania pracownikówDobór narzędzi motywowania do warunków i potrzeb zespołu pracownikówMotywowanie członków zespołu do wykonywania zadań zawodowychBariery w komunikowaniu sięElementy werbalne i niewerbalne w przekazie reklamowymĆwiczenia z komunikacjiGrupowanie zadań według kryterium ważności i pilności (TR3)Pomoc specjalistyMacierz BCG narzędzie analizy strategicznejZasady delegowania uprawnień (TR3)

                                                                Komunikacja

                                                                Podstawowe zasady porozumiewania się między ludźmi  

                                                                Komunikacja perswazyjna  

                                                                Modele komunikacji marketingowej  

                                                                Zawartość dynamiki w dynamicznym serwisie informacyjnym  
                                                                netBOX - Strony internetowe