Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Reklama
      2. Produkt i usługa w reklamie
      3. Definicje produktu reklamowego i usługi
      4. Usługi reklamowe, przekrój
      5. Koncepcje kreatywne
      6. Teksty do ulotek
      7. Tworzenie projektów graficznych
      8. Definicje, zadania, cele i strategie promocji
      9. Promocja sprzedaży
      10. Public Relations
      11. Produkty reklamowe - przekrój
      12. Materiały reklamowe
      13. Materiały reklamowe POS
      14. Media reklamowe
      15. Nośniki reklamy
      16. Normy i procedury oceny zgodności
      17. Podstawowe pojęcia w zakresie norm
      18. Cele normalizacji krajowej
      19. Cechy norm
      20. Istota promocji
      21. Narzędzia promocji - przekrój
      22. Narzędzia promocji internetowej
      23. Strategie reklamowe
      24. Środki reklamowe
      25. Reklama i jej funkcje
      26. Charakterystyka funkcji reklamy
      27. Cele reklamy
      28. Rodzaje reklamy według różnych kryteriów
      29. Rodzaje reklamy internetowej
      30. Promocja i promocja mix:
    • Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
      1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
        1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
        2. TR2
          • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
            1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
              1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                1. Podstawy reklamy (TR2)
                  1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                  2. TR3
                    • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                      1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                        1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                          1. Egzamin praktyczny PGF.07
                          2. TR4
                            • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                              1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Realizacja kampanii reklamowej
                                  1. Kampania reklamowa
                                    1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                    2. TR5
                                      • Planowanie kampanii reklamowej 5TR
                                        1. Realizacja kampanii reklamowej 5TR
                                          1. Kampania reklamowa 5TR
                                          2. 1TEL
                                            • 1 Informatyka
                                            • Tutoriale
                                              • CMYK, Raster, liniatura
                                              • ATL - BTL
                                              • Prace introligatorskie
                                              • Typografia
                                              • Kroje pisma i ich historia
                                              • Reguły percepcji
                                              • ciekawostki
                                              • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                              • Testy
                                                1. Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                                2. Programy online
                                                3. Excel
                                                  1. Godot Engine
                                                    1. Github
                                                      1. CorelDRAW
                                                        1. Ilustrator
                                                          1. Photoshop
                                                            1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                            2. Archiwum ZIP 7Z
                                                            3. Nagrywanie płyt
                                                            4. Blender
                                                              1. Poligrafia
                                                                1. GIMP
                                                                2. DTP
                                                                  • DTP
                                                                    1. Grafika komputerowa
                                                                    2. Grafika
                                                                  • PGF.07
                                                                    • Maszyny i techniki introligatorskie
                                                                    • Fotografia w reklamie
                                                                    • PGF.08
                                                                      • Kreacja i projektowanie
                                                                        Podstawy reklamy (TR1)
                                                                          ReklamaProdukt i usługa w reklamieDefinicje produktu reklamowego i usługiUsługi reklamowe, przekrójKoncepcje kreatywneTeksty do ulotekTworzenie projektów graficznychDefinicje, zadania, cele i strategie promocjiPromocja sprzedażyPublic RelationsProdukty reklamowe - przekrójMateriały reklamoweMateriały reklamowe POSMedia reklamoweNośniki reklamyNormy i procedury oceny zgodności Podstawowe pojęcia w zakresie normCele normalizacji krajowej Cechy normIstota promocjiNarzędzia promocji - przekrójNarzędzia promocji internetowejStrategie reklamoweŚrodki reklamoweReklama i jej funkcjeCharakterystyka funkcji reklamyCele reklamyRodzaje reklamy według różnych kryteriówRodzaje reklamy internetowejPromocja i promocja mix:

                                                                      Podstawy reklamy (TR1)

                                                                      POS quiz  
                                                                      • Reklama  Reklama
                                                                      • Produkt i usługa w reklamie  Produkt i usługa w reklamie
                                                                      • Definicje produktu reklamowego i usługi  Definicje produktu reklamowego i usługi
                                                                      • Usługi reklamowe, przekrój  Usługi reklamowe, przekrój
                                                                      • Koncepcje kreatywne  Koncepcje kreatywne
                                                                      • Teksty do ulotek  Teksty do ulotek
                                                                      • Tworzenie projektów graficznych  Tworzenie projektów graficznych
                                                                      • Definicje, zadania, cele i strategie promocji  Definicje, zadania, cele i strategie promocji
                                                                      • Promocja sprzedaży  Promocja sprzedaży
                                                                      • Public Relations  Public Relations
                                                                      • Produkty reklamowe - przekrój  Produkty reklamowe - przekrój
                                                                      • Materiały reklamowe  Materiały reklamowe
                                                                      • Materiały reklamowe POS  Materiały reklamowe POS
                                                                      • Media reklamowe  Media reklamowe
                                                                      • Nośniki reklamy  Nośniki reklamy
                                                                      • Normy i procedury oceny zgodności   Normy i procedury oceny zgodności
                                                                      • Podstawowe pojęcia w zakresie norm  Podstawowe pojęcia w zakresie norm
                                                                      • Cele normalizacji krajowej   Cele normalizacji krajowej
                                                                      • Cechy norm  Cechy norm
                                                                      • Istota promocji  Istota promocji
                                                                      • Narzędzia promocji - przekrój  Narzędzia promocji - przekrój
                                                                      • Narzędzia promocji internetowej  Narzędzia promocji internetowej
                                                                      • Strategie reklamowe  Strategie reklamowe
                                                                      • Środki reklamowe  Środki reklamowe
                                                                      • Reklama i jej funkcje  Reklama i jej funkcje
                                                                      • Charakterystyka funkcji reklamy  Charakterystyka funkcji reklamy
                                                                      • Cele reklamy  Cele reklamy
                                                                      • Rodzaje reklamy według różnych kryteriów  Rodzaje reklamy według różnych kryteriów
                                                                      • Rodzaje reklamy internetowej  Rodzaje reklamy internetowej
                                                                      • Promocja i promocja mix:  Promocja i promocja mix:


                                                                      netBOX - Strony internetowe