Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Reklama
      2. Produkt i usługa w reklamie
      3. Definicje produktu reklamowego i usługi
      4. Usługi reklamowe, przekrój
      5. Koncepcje kreatywne
      6. Teksty do ulotek
      7. Tworzenie projektów graficznych
      8. Definicje, zadania, cele i strategie promocji
      9. Promocja sprzedaży
      10. Public Relations
      11. Produkty reklamowe - przekrój
      12. Materiały reklamowe
      13. Materiały reklamowe POS
      14. Media reklamowe
      15. Nośniki reklamy
      16. Normy i procedury oceny zgodności
      17. Podstawowe pojęcia w zakresie norm
      18. Cele normalizacji krajowej
      19. Cechy norm
      20. Istota promocji
      21. Narzędzia promocji - przekrój
      22. Narzędzia promocji internetowej
      23. Strategie reklamowe
      24. Środki reklamowe
      25. Reklama i jej funkcje
      26. Charakterystyka funkcji reklamy
      27. Cele reklamy
      28. Rodzaje reklamy według różnych kryteriów
      29. Rodzaje reklamy internetowej
      30. Promocja i promocja mix:
    • Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
      1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
        1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
        2. TR2
          • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
            1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
              1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                1. Podstawy reklamy (TR2)
                  1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                  2. TR3
                    • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                      1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                        1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                          1. Egzamin praktyczny PGF.07
                          2. TR4
                            • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                              1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Realizacja kampanii reklamowej
                                  1. Kampania reklamowa
                                    1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                    2. ciekawostki
                                    3. Słowniki pojęć, poradniki
                                      • CMYK, Raster, liniatura
                                      • ATL - BTL
                                      • Prace introligatorskie
                                      • Typografia
                                      • Kroje pisma i ich historia
                                      • Reguły percepcji
                                      • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                      • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                      • Programy online
                                      • Excel
                                        1. Godot Engine
                                          1. Github
                                            1. CorelDRAW
                                              1. Ilustrator
                                                1. Photoshop
                                                  1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                  2. Archiwum ZIP 7Z
                                                  3. Nagrywanie płyt
                                                  4. Blender
                                                  5. Ćwiczenia
                                                  6. Testy
                                                    • Pytania
                                                  7. DTP i grafika komputerowa
                                                    • DTP
                                                      1. Grafika komputerowa
                                                      Podstawy reklamy (TR1)
                                                        ReklamaProdukt i usługa w reklamieDefinicje produktu reklamowego i usługiUsługi reklamowe, przekrójKoncepcje kreatywneTeksty do ulotekTworzenie projektów graficznychDefinicje, zadania, cele i strategie promocjiPromocja sprzedażyPublic RelationsProdukty reklamowe - przekrójMateriały reklamoweMateriały reklamowe POSMedia reklamoweNośniki reklamyNormy i procedury oceny zgodności Podstawowe pojęcia w zakresie normCele normalizacji krajowej Cechy normIstota promocjiNarzędzia promocji - przekrójNarzędzia promocji internetowejStrategie reklamoweŚrodki reklamoweReklama i jej funkcjeCharakterystyka funkcji reklamyCele reklamyRodzaje reklamy według różnych kryteriówRodzaje reklamy internetowejPromocja i promocja mix:

                                                    Podstawy reklamy (TR1)

                                                    POS quiz  
                                                    • Reklama  Reklama
                                                    • Produkt i usługa w reklamie  Produkt i usługa w reklamie
                                                    • Definicje produktu reklamowego i usługi  Definicje produktu reklamowego i usługi
                                                    • Usługi reklamowe, przekrój  Usługi reklamowe, przekrój
                                                    • Koncepcje kreatywne  Koncepcje kreatywne
                                                    • Teksty do ulotek  Teksty do ulotek
                                                    • Tworzenie projektów graficznych  Tworzenie projektów graficznych
                                                    • Definicje, zadania, cele i strategie promocji  Definicje, zadania, cele i strategie promocji
                                                    • Promocja sprzedaży  Promocja sprzedaży
                                                    • Public Relations  Public Relations
                                                    • Produkty reklamowe - przekrój  Produkty reklamowe - przekrój
                                                    • Materiały reklamowe  Materiały reklamowe
                                                    • Materiały reklamowe POS  Materiały reklamowe POS
                                                    • Media reklamowe  Media reklamowe
                                                    • Nośniki reklamy  Nośniki reklamy
                                                    • Normy i procedury oceny zgodności   Normy i procedury oceny zgodności
                                                    • Podstawowe pojęcia w zakresie norm  Podstawowe pojęcia w zakresie norm
                                                    • Cele normalizacji krajowej   Cele normalizacji krajowej
                                                    • Cechy norm  Cechy norm
                                                    • Istota promocji  Istota promocji
                                                    • Narzędzia promocji - przekrój  Narzędzia promocji - przekrój
                                                    • Narzędzia promocji internetowej  Narzędzia promocji internetowej
                                                    • Strategie reklamowe  Strategie reklamowe
                                                    • Środki reklamowe  Środki reklamowe
                                                    • Reklama i jej funkcje  Reklama i jej funkcje
                                                    • Charakterystyka funkcji reklamy  Charakterystyka funkcji reklamy
                                                    • Cele reklamy  Cele reklamy
                                                    • Rodzaje reklamy według różnych kryteriów  Rodzaje reklamy według różnych kryteriów
                                                    • Rodzaje reklamy internetowej  Rodzaje reklamy internetowej
                                                    • Promocja i promocja mix:  Promocja i promocja mix:


                                                    netBOX - Strony internetowe