Pracownia grafiki reklamowej (TR2)

Zadania do wykonania:


    1. Firma ABC (Absolutnie Bezkonkurencyjne Ceny) wprowadza nowe produkty (telefony) i potrzebuję zmian (nazwa firmy jest fikcyjna)
      • Zmiana kolorystyki ( do pobrania sygnet firmy ABC w formatach wektorowych )
      • dodanie logotypu "Absolutnie Bezkonkurencyjne Ceny"
      • dodanie informacji o nowych produktach firmy (Tagline) np: "Najlepsze telefony w super cenach"
        do zmiany kolorów zastosować regułę trzech kolorów (triada) koło kolorów  
        ustawiamy kolor bazowy mnożąc nr w dzienniku przez 15, następnie szukamy odpowiednich kolorów ( koło kolorów  - model HSB)


    2. Koperta firmowa
      Rozmiary kopert firmowych składają się z litery C oraz cyfry, która jest odpowiednikiem arkusza, np. dla formatu kartki A4 stosujemy kopertę C4 itd.

      Rozmieść dane firmowe (nadawcy) wraz z elementami graficznymi (logotyp, sygnet, tagline) zgodnie z zaleceniami adresowania oraz zgodnie z zasadami estetyki i typografii.
      • Wykonaj projekt koperty wg poniższych zaleceń dla koperty DL, można użyć logotypu i kolorystyki z poprzednich projektów

    3. Wykonaj projekt koperty C4 według wzoru wykrojnika z załącznika (do pobrania wzór wykrojnika w formacie wektorowym - ai), sprawdź zalecenia dla adresowania kopert C4, można użyć logotypu i kolorystyki z poprzednich projektów,
      wygląd przykładowych kopert z nadrukiem  

        • logo z zadania nr 1

        • do ustalenia kolorów zastosować regułę kolorów dopełniających: ustawiamy kolor bazowy mnożąc nr w dzienniku przez 15, następnie szukamy odpowiednich kolorów ( koło kolorów  - model HSB)

        • zdjęcia lub grafika "na spad", dobrana do projektu do pobrania freepik.com  
    4. Wykonaj szyld reklamowy, który będzie umieszczony nad drzwiami wejściowymi, na zewnątrz. Szerokość: 120 cm, wysokość: 50 cm, logotyp oraz kolorystyka z poprzednich zadań. Znajdź pasującą grafikę lub zdjęcie do umieszczenia w tle ze strony freepik.com  - umieść slogan reklamowy opracowany na wcześniejszej lekcji z pasującym krojem pisma.
    5. Wykonaj propozycję 6 gadżetów reklamowych: koszulki, długopisy, pendrive’y itp. (logo, kolorystyka jak z poprzednich projektów)
      przykładowi producenci gadżetów:
      hellogadzet.pl gadzety-reklamowe.com 
    6. Wykonaj skład ulotki reklamowej zgodnie ze szkicem wydawniczym
      link z zadaniem  

      tekst do wstawienia w miejsca docelowego tekstu:
      Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
      zdjęcia lub grafika: freepik.com