Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
          2. TR2
            • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
              1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                  1. Podstawy reklamy (TR2)
                    1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                    2. TR3
                      • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                        1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                          1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                            1. Egzamin praktyczny PGF.07
                            2. TR4
                              • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Realizacja kampanii reklamowej
                                    1. Kampania reklamowa
                                      1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                      2. TR5
                                        • Planowanie kampanii reklamowej 5TR
                                          1. Pozyskiwanie informacji w celu realizacji kampanii reklamowej 5TR
                                          2. Czym jest kampania reklamowa. Definicje, cele i znaczenie
                                          3. Rodzaje kampanii reklamowych
                                          4. Etapy kampanii reklamowej - planowanie, realizacja, publikacja, ewaluacja
                                          5. Cele kampanii reklamowej - SMART, mierzalność, dopasowanie do strategii
                                          6. Modele planowania kampanii reklamowych w czasie
                                          7. Grupa docelowa - segmentacja rynku, tworzenie persony
                                          8. Przekaz reklamowy - hasło, treść, forma, emocje, storytelling
                                          9. Brief reklamowy - struktura, rola, analiza założeń klienta
                                          10. Analiza SWOT kampanii - mocne/słabe strony, szanse, zagrożenia
                                          11. Zasady doboru mediów do grupy docelowej - efektywność, zasięg, koszt
                                          12. Tworzenie harmonogramu kampanii - kalendarz działań, narzędzia planowania
                                          13. Budżetowanie kampanii reklamowej - produkcja, emisja, promocja, rezerwy
                                          14. Zarządzanie zasobami kampanii - ludzie, sprzęt, czas, narzędzia
                                          15. Organizacja pracy zespołu reklamowego - role, komunikacja, podział zadań
                                        • Realizacja kampanii reklamowej 5TR
                                          1. Kampania reklamowa 5TR
                                          2. 1TEL
                                            • 1 Informatyka
                                            • Tutoriale
                                              • CMYK, Raster, liniatura
                                              • ATL - BTL
                                              • Prace introligatorskie
                                              • Typografia
                                              • Kroje pisma i ich historia
                                              • Reguły percepcji
                                              • ciekawostki
                                              • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                              • Testy
                                                1. Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                                2. Programy online
                                                3. Excel
                                                  1. Godot Engine
                                                    1. Github
                                                      1. CorelDRAW
                                                        1. Ilustrator
                                                          1. Photoshop
                                                            1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                            2. Archiwum ZIP 7Z
                                                            3. Nagrywanie płyt
                                                            4. Blender
                                                              1. Poligrafia
                                                                1. GIMP
                                                                2. DTP
                                                                  • DTP
                                                                    1. Grafika komputerowa
                                                                    2. Grafika
                                                                  • PGF.07
                                                                    • Maszyny i techniki introligatorskie
                                                                    • Fotografia w reklamie
                                                                    • PGF.08
                                                                      • Kreacja i projektowanie
                                                                        Planowanie kampanii reklamowej 5TR
                                                                          Pozyskiwanie informacji w celu realizacji kampanii reklamowej 5TRCzym jest kampania reklamowa. Definicje, cele i znaczenieRodzaje kampanii reklamowychEtapy kampanii reklamowej - planowanie, realizacja, publikacja, ewaluacjaCele kampanii reklamowej - SMART, mierzalność, dopasowanie do strategiiModele planowania kampanii reklamowych w czasieGrupa docelowa - segmentacja rynku, tworzenie personyPrzekaz reklamowy - hasło, treść, forma, emocje, storytellingBrief reklamowy - struktura, rola, analiza założeń klientaAnaliza SWOT kampanii - mocne/słabe strony, szanse, zagrożeniaZasady doboru mediów do grupy docelowej - efektywność, zasięg, kosztTworzenie harmonogramu kampanii - kalendarz działań, narzędzia planowaniaBudżetowanie kampanii reklamowej - produkcja, emisja, promocja, rezerwyZarządzanie zasobami kampanii - ludzie, sprzęt, czas, narzędziaOrganizacja pracy zespołu reklamowego - role, komunikacja, podział zadań

                                                                      Planowanie kampanii reklamowej 5TR


                                                                      • Pozyskiwanie informacji w celu realizacji kampanii reklamowej 5TR  Pozyskiwanie informacji w celu realizacji kampanii reklamowej 5TR
                                                                      • Czym jest kampania reklamowa. Definicje, cele i znaczenie  Czym jest kampania reklamowa. Definicje, cele i znaczenie
                                                                      • Rodzaje kampanii reklamowych  Rodzaje kampanii reklamowych
                                                                      • Etapy kampanii reklamowej - planowanie, realizacja, publikacja, ewaluacja  Etapy kampanii reklamowej - planowanie, realizacja, publikacja, ewaluacja
                                                                      • Cele kampanii reklamowej - SMART, mierzalność, dopasowanie do strategii  Cele kampanii reklamowej - SMART, mierzalność, dopasowanie do strategii
                                                                      • Modele planowania kampanii reklamowych w czasie  Modele planowania kampanii reklamowych w czasie
                                                                      • Grupa docelowa - segmentacja rynku, tworzenie persony  Grupa docelowa - segmentacja rynku, tworzenie persony
                                                                      • Przekaz reklamowy - hasło, treść, forma, emocje, storytelling  Przekaz reklamowy - hasło, treść, forma, emocje, storytelling
                                                                      • Brief reklamowy - struktura, rola, analiza założeń klienta  Brief reklamowy - struktura, rola, analiza założeń klienta
                                                                      • Analiza SWOT kampanii - mocne/słabe strony, szanse, zagrożenia  Analiza SWOT kampanii - mocne/słabe strony, szanse, zagrożenia
                                                                      • Zasady doboru mediów do grupy docelowej - efektywność, zasięg, koszt  Zasady doboru mediów do grupy docelowej - efektywność, zasięg, koszt
                                                                      • Tworzenie harmonogramu kampanii - kalendarz działań, narzędzia planowania  Tworzenie harmonogramu kampanii - kalendarz działań, narzędzia planowania
                                                                      • Budżetowanie kampanii reklamowej - produkcja, emisja, promocja, rezerwy  Budżetowanie kampanii reklamowej - produkcja, emisja, promocja, rezerwy
                                                                      • Zarządzanie zasobami kampanii - ludzie, sprzęt, czas, narzędzia  Zarządzanie zasobami kampanii - ludzie, sprzęt, czas, narzędzia
                                                                      • Organizacja pracy zespołu reklamowego - role, komunikacja, podział zadań  Organizacja pracy zespołu reklamowego - role, komunikacja, podział zadań


                                                                      netBOX - Strony internetowe