Technik Reklamy
TR1
Podstawy reklamy (TR1)
Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
Działalność agencji reklamowej (TR1)
TR2
Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
Działalność agencji reklamowej (TR2)
Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
Podstawy reklamy (TR2)
Teoria przekazu reklamowego (TR2)
TR3
Działalność agencji reklamowej (TR3)
Teoria przekazu reklamowego (TR3)
Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
Egzamin praktyczny PGF.07
TR4
Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
Realizacja kampanii reklamowej
Kampania reklamowa
Zadania (egzamin PGF.08)
TR5
Planowanie kampanii reklamowej 5TR
Pozyskiwanie informacji w celu realizacji kampanii reklamowej 5TR
Czym jest kampania reklamowa. Definicje, cele i znaczenie
Rodzaje kampanii reklamowych
Etapy kampanii reklamowej - planowanie, realizacja, publikacja, ewaluacja
Cele kampanii reklamowej - SMART, mierzalność, dopasowanie do strategii
Modele planowania kampanii reklamowych w czasie
Grupa docelowa - segmentacja rynku, tworzenie persony
Przekaz reklamowy - hasło, treść, forma, emocje, storytelling
Brief reklamowy - struktura, rola, analiza założeń klienta
Analiza SWOT kampanii - mocne/słabe strony, szanse, zagrożenia
Zasady doboru mediów do grupy docelowej - efektywność, zasięg, koszt
Tworzenie harmonogramu kampanii - kalendarz działań, narzędzia planowania
Budżetowanie kampanii reklamowej - produkcja, emisja, promocja, rezerwy
Zarządzanie zasobami kampanii - ludzie, sprzęt, czas, narzędzia
Organizacja pracy zespołu reklamowego - role, komunikacja, podział zadań
Realizacja kampanii reklamowej 5TR
Kampania reklamowa 5TR
1TEL
1 Informatyka
Tutoriale
CMYK, Raster, liniatura
ATL - BTL
Prace introligatorskie
Typografia
Kroje pisma i ich historia
Reguły percepcji
ciekawostki
Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
Testy
Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
Programy online
Excel
Godot Engine
Github
CorelDRAW
Ilustrator
Photoshop
PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
Archiwum ZIP 7Z
Nagrywanie płyt
Blender
Poligrafia
GIMP
DTP
DTP
Grafika komputerowa
Grafika
PGF.07
Maszyny i techniki introligatorskie
Fotografia w reklamie
PGF.08
Kreacja i projektowanie
Planowanie kampanii reklamowej 5TR
Pozyskiwanie informacji w celu realizacji kampanii reklamowej 5TR
Czym jest kampania reklamowa. Definicje, cele i znaczenie
Rodzaje kampanii reklamowych
Etapy kampanii reklamowej - planowanie, realizacja, publikacja, ewaluacja
Cele kampanii reklamowej - SMART, mierzalność, dopasowanie do strategii
Modele planowania kampanii reklamowych w czasie
Grupa docelowa - segmentacja rynku, tworzenie persony
Przekaz reklamowy - hasło, treść, forma, emocje, storytelling
Brief reklamowy - struktura, rola, analiza założeń klienta
Analiza SWOT kampanii - mocne/słabe strony, szanse, zagrożenia
Zasady doboru mediów do grupy docelowej - efektywność, zasięg, koszt
Tworzenie harmonogramu kampanii - kalendarz działań, narzędzia planowania
Budżetowanie kampanii reklamowej - produkcja, emisja, promocja, rezerwy
Zarządzanie zasobami kampanii - ludzie, sprzęt, czas, narzędzia
Organizacja pracy zespołu reklamowego - role, komunikacja, podział zadań
Planowanie kampanii reklamowej 5TR
Pozyskiwanie informacji w celu realizacji kampanii reklamowej 5TR
Czym jest kampania reklamowa. Definicje, cele i znaczenie
Rodzaje kampanii reklamowych
Etapy kampanii reklamowej - planowanie, realizacja, publikacja, ewaluacja
Cele kampanii reklamowej - SMART, mierzalność, dopasowanie do strategii
Modele planowania kampanii reklamowych w czasie
Grupa docelowa - segmentacja rynku, tworzenie persony
Przekaz reklamowy - hasło, treść, forma, emocje, storytelling
Brief reklamowy - struktura, rola, analiza założeń klienta
Analiza SWOT kampanii - mocne/słabe strony, szanse, zagrożenia
Zasady doboru mediów do grupy docelowej - efektywność, zasięg, koszt
Tworzenie harmonogramu kampanii - kalendarz działań, narzędzia planowania
Budżetowanie kampanii reklamowej - produkcja, emisja, promocja, rezerwy
Zarządzanie zasobami kampanii - ludzie, sprzęt, czas, narzędzia
Organizacja pracy zespołu reklamowego - role, komunikacja, podział zadań