Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
          2. TR2
            • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
              1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                  1. Podstawy reklamy (TR2)
                    1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                    2. TR3
                      • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                        1. Multimedialne elementy przekazu reklamowego
                        2. Formy reklamy audio
                        3. Scenariusz reklamy audio
                        4. Celowość zastosowania określonej formy reklamy audio w zależności od rodzaju przekazu reklamowego oraz założeń strategicznych
                        5. Storyboard i shooting board filmu reklamowego
                        6. Wykonanie reklamy multimedialnej, elementy składowe
                        7. Forma reklamy multimedialnej dobrana do przekazu reklamowego
                        8. Media cyfrowe w przekazie reklamowym
                        9. Dobór formy reklamy cyfrowej do treści przekazu
                        10. Specyfika tworzenia przekazu dostosowanego do urządzeń mobilnych
                        11. Komunikacja e-mail w reklamie
                        12. zad.4.B Tworzenie materiałów reklamowych dla firmy EcoTravel
                        13. Scenariusz spotu radiowego - ćwiczenie
                        14. Zamieszczanie reklamy cyfrowej w mediach - wprowadzenie
                        15. Parametry techniczne materiałów cyfrowych zamieszczanych w mediach
                      • Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                        1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                          1. Egzamin praktyczny PGF.07
                          2. TR4
                            • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                              1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Realizacja kampanii reklamowej
                                  1. Kampania reklamowa
                                    1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                    2. ciekawostki
                                    3. Słowniki pojęć, poradniki
                                      • CMYK, Raster, liniatura
                                      • ATL - BTL
                                      • Prace introligatorskie
                                      • Typografia
                                      • Kroje pisma i ich historia
                                      • Reguły percepcji
                                      • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                      • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                      • Programy online
                                      • Excel
                                        1. Godot Engine
                                          1. Github
                                            1. CorelDRAW
                                              1. Ilustrator
                                                1. Photoshop
                                                  1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                  2. Archiwum ZIP 7Z
                                                  3. Nagrywanie płyt
                                                  4. Blender
                                                  5. Ćwiczenia
                                                  6. Testy
                                                    • Pytania
                                                  7. DTP i grafika komputerowa
                                                    • DTP
                                                      1. Grafika komputerowa
                                                      Działalność agencji reklamowej (TR3)
                                                        Multimedialne elementy przekazu reklamowegoFormy reklamy audioScenariusz reklamy audioCelowość zastosowania określonej formy reklamy audio w zależności od rodzaju przekazu reklamowego oraz założeń strategicznychStoryboard i shooting board filmu reklamowego Wykonanie reklamy multimedialnej, elementy składoweForma reklamy multimedialnej dobrana do przekazu reklamowegoMedia cyfrowe w przekazie reklamowymDobór formy reklamy cyfrowej do treści przekazuSpecyfika tworzenia przekazu dostosowanego do urządzeń mobilnychKomunikacja e-mail w reklamiezad.4.B Tworzenie materiałów reklamowych dla firmy EcoTravelScenariusz spotu radiowego - ćwiczenieZamieszczanie reklamy cyfrowej w mediach - wprowadzenieParametry techniczne materiałów cyfrowych zamieszczanych w mediach

                                                    Działalność agencji reklamowej (TR3)


                                                    • Multimedialne elementy przekazu reklamowego  Multimedialne elementy przekazu reklamowego
                                                    • Formy reklamy audio  Formy reklamy audio
                                                    • Scenariusz reklamy audio  Scenariusz reklamy audio
                                                    • Celowość zastosowania określonej formy reklamy audio w zależności od rodzaju przekazu reklamowego oraz założeń strategicznych  Celowość zastosowania określonej formy reklamy audio w zależności od rodzaju przekazu reklamowego oraz założeń strategicznych
                                                    • Storyboard i shooting board filmu reklamowego   Storyboard i shooting board filmu reklamowego
                                                    • Wykonanie reklamy multimedialnej, elementy składowe  Wykonanie reklamy multimedialnej, elementy składowe
                                                    • Forma reklamy multimedialnej dobrana do przekazu reklamowego  Forma reklamy multimedialnej dobrana do przekazu reklamowego
                                                    • Media cyfrowe w przekazie reklamowym  Media cyfrowe w przekazie reklamowym
                                                    • Dobór formy reklamy cyfrowej do treści przekazu  Dobór formy reklamy cyfrowej do treści przekazu
                                                    • Specyfika tworzenia przekazu dostosowanego do urządzeń mobilnych  Specyfika tworzenia przekazu dostosowanego do urządzeń mobilnych
                                                    • Komunikacja e-mail w reklamie  Komunikacja e-mail w reklamie
                                                    • zad.4.B Tworzenie materiałów reklamowych dla firmy EcoTravel  zad.4.B  Tworzenie materiałów reklamowych dla firmy EcoTravel
                                                    • Scenariusz spotu radiowego - ćwiczenie  Scenariusz spotu radiowego - ćwiczenie
                                                    • Zamieszczanie reklamy cyfrowej w mediach - wprowadzenie  Zamieszczanie reklamy cyfrowej w mediach - wprowadzenie
                                                    • Parametry techniczne materiałów cyfrowych zamieszczanych w mediach  Parametry techniczne materiałów cyfrowych zamieszczanych w mediach


                                                    netBOX - Strony internetowe