Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
            1. Informatyka
            2. TR2
              • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
                1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                  1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                    1. Podstawy reklamy (TR2)
                      1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                      2. TR3
                        • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                          1. Multimedialne elementy przekazu reklamowego
                          2. Formy reklamy audio
                          3. Scenariusz reklamy audio
                          4. Celowość zastosowania określonej formy reklamy audio w zależności od rodzaju przekazu reklamowego oraz założeń strategicznych
                          5. Storyboard i shooting board filmu reklamowego
                          6. Wykonanie reklamy multimedialnej, elementy składowe
                          7. Forma reklamy multimedialnej dobrana do przekazu reklamowego
                          8. Media cyfrowe w przekazie reklamowym
                          9. Dobór formy reklamy cyfrowej do treści przekazu
                          10. Specyfika tworzenia przekazu dostosowanego do urządzeń mobilnych
                          11. Komunikacja e-mail w reklamie
                          12. zad.4.B Tworzenie materiałów reklamowych dla firmy EcoTravel
                          13. Scenariusz spotu radiowego - ćwiczenie
                          14. Zamieszczanie reklamy cyfrowej w mediach - wprowadzenie
                          15. Parametry techniczne materiałów cyfrowych zamieszczanych w mediach
                        • Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                          1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                            1. Egzamin praktyczny PGF.07
                            2. TR4
                              • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Realizacja kampanii reklamowej
                                    1. Kampania reklamowa
                                      1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                      2. TR5
                                        • Planowanie kampanii reklamowej 5TR
                                          1. Realizacja kampanii reklamowej 5TR
                                            1. Kampania reklamowa 5TR
                                            2. Słowniki pojęć, poradniki
                                              • CMYK, Raster, liniatura
                                              • ATL - BTL
                                              • Prace introligatorskie
                                              • Typografia
                                              • Kroje pisma i ich historia
                                              • Reguły percepcji
                                              • ciekawostki
                                              • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                              • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                              • Programy online
                                              • Excel
                                                1. Godot Engine
                                                  1. Github
                                                    1. CorelDRAW
                                                      1. Ilustrator
                                                        1. Photoshop
                                                          1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                          2. Archiwum ZIP 7Z
                                                          3. Nagrywanie płyt
                                                          4. Blender
                                                            1. Poligrafia
                                                            2. Ćwiczenia
                                                            3. Testy
                                                              • Pytania
                                                            4. DTP i grafika komputerowa
                                                              • DTP
                                                                1. Grafika komputerowa
                                                                2. Grafika
                                                                Działalność agencji reklamowej (TR3)
                                                                  Multimedialne elementy przekazu reklamowegoFormy reklamy audioScenariusz reklamy audioCelowość zastosowania określonej formy reklamy audio w zależności od rodzaju przekazu reklamowego oraz założeń strategicznychStoryboard i shooting board filmu reklamowego Wykonanie reklamy multimedialnej, elementy składoweForma reklamy multimedialnej dobrana do przekazu reklamowegoMedia cyfrowe w przekazie reklamowymDobór formy reklamy cyfrowej do treści przekazuSpecyfika tworzenia przekazu dostosowanego do urządzeń mobilnychKomunikacja e-mail w reklamiezad.4.B Tworzenie materiałów reklamowych dla firmy EcoTravelScenariusz spotu radiowego - ćwiczenieZamieszczanie reklamy cyfrowej w mediach - wprowadzenieParametry techniczne materiałów cyfrowych zamieszczanych w mediach

                                                              Działalność agencji reklamowej (TR3)


                                                              • Multimedialne elementy przekazu reklamowego  Multimedialne elementy przekazu reklamowego
                                                              • Formy reklamy audio  Formy reklamy audio
                                                              • Scenariusz reklamy audio  Scenariusz reklamy audio
                                                              • Celowość zastosowania określonej formy reklamy audio w zależności od rodzaju przekazu reklamowego oraz założeń strategicznych  Celowość zastosowania określonej formy reklamy audio w zależności od rodzaju przekazu reklamowego oraz założeń strategicznych
                                                              • Storyboard i shooting board filmu reklamowego   Storyboard i shooting board filmu reklamowego
                                                              • Wykonanie reklamy multimedialnej, elementy składowe  Wykonanie reklamy multimedialnej, elementy składowe
                                                              • Forma reklamy multimedialnej dobrana do przekazu reklamowego  Forma reklamy multimedialnej dobrana do przekazu reklamowego
                                                              • Media cyfrowe w przekazie reklamowym  Media cyfrowe w przekazie reklamowym
                                                              • Dobór formy reklamy cyfrowej do treści przekazu  Dobór formy reklamy cyfrowej do treści przekazu
                                                              • Specyfika tworzenia przekazu dostosowanego do urządzeń mobilnych  Specyfika tworzenia przekazu dostosowanego do urządzeń mobilnych
                                                              • Komunikacja e-mail w reklamie  Komunikacja e-mail w reklamie
                                                              • zad.4.B Tworzenie materiałów reklamowych dla firmy EcoTravel  zad.4.B  Tworzenie materiałów reklamowych dla firmy EcoTravel
                                                              • Scenariusz spotu radiowego - ćwiczenie  Scenariusz spotu radiowego - ćwiczenie
                                                              • Zamieszczanie reklamy cyfrowej w mediach - wprowadzenie  Zamieszczanie reklamy cyfrowej w mediach - wprowadzenie
                                                              • Parametry techniczne materiałów cyfrowych zamieszczanych w mediach  Parametry techniczne materiałów cyfrowych zamieszczanych w mediach


                                                              netBOX - Strony internetowe