Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
            1. Informatyka
            2. TR2
              • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
                1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                  1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                    1. Segmentacja rynku, segment rynku
                    2. Kryteria segmentacji rynku
                    3. Grupa docelowa
                    4. Czemu segmentacja rynku jest potrzebna
                    5. Czynniki wpływające na powstanie segmentów rynku
                    6. Formuła 4C w marketingu
                    7. Formuła 4P (7P) w marketingu
                    8. Koncepcja rynku docelowego
                    9. Metody oceny atrakcyjności segmentów
                    10. Marża i narzut w stu i od sta
                    11. Jak wybrać rynek docelowy na podstawie segmentacji rynku
                    12. Podstawowe pojęcia: rynek, mechanizm rynkowy, popyt, podaż, konkurencja
                    13. Określanie kryteriów doboru grupy konsumentów oferowanych dóbr
                    14. Synergia marketingu i sprzedaży
                    15. Pojęcia: różnicowanie, pozycjonowanie, mapa percepcji
                    16. Pozycja produktu na rynku
                    17. Struktura i elementy otoczenia marketingowego
                    18. Analiza otoczenia marketingowego
                  2. Podstawy reklamy (TR2)
                    1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                    2. TR3
                      • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                        1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                          1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                            1. Egzamin praktyczny PGF.07
                            2. TR4
                              • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Realizacja kampanii reklamowej
                                    1. Kampania reklamowa
                                      1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                      2. TR5
                                        • Planowanie kampanii reklamowej 5TR
                                          1. Realizacja kampanii reklamowej 5TR
                                            1. Kampania reklamowa 5TR
                                            2. Słowniki pojęć, poradniki
                                              • CMYK, Raster, liniatura
                                              • ATL - BTL
                                              • Prace introligatorskie
                                              • Typografia
                                              • Kroje pisma i ich historia
                                              • Reguły percepcji
                                              • ciekawostki
                                              • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                              • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                              • Programy online
                                              • Excel
                                                1. Godot Engine
                                                  1. Github
                                                    1. CorelDRAW
                                                      1. Ilustrator
                                                        1. Photoshop
                                                          1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                          2. Archiwum ZIP 7Z
                                                          3. Nagrywanie płyt
                                                          4. Blender
                                                            1. Poligrafia
                                                            2. Ćwiczenia
                                                            3. Testy
                                                              • Pytania
                                                            4. DTP i grafika komputerowa
                                                              • DTP
                                                                1. Grafika komputerowa
                                                                2. Grafika
                                                                Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                                                                  Segmentacja rynku, segment rynkuKryteria segmentacji rynkuGrupa docelowaCzemu segmentacja rynku jest potrzebnaCzynniki wpływające na powstanie segmentów rynkuFormuła 4C w marketinguFormuła 4P (7P) w marketinguKoncepcja rynku docelowegoMetody oceny atrakcyjności segmentówMarża i narzut w stu i od staJak wybrać rynek docelowy na podstawie segmentacji rynkuPodstawowe pojęcia: rynek, mechanizm rynkowy, popyt, podaż, konkurencjaOkreślanie kryteriów doboru grupy konsumentów oferowanych dóbrSynergia marketingu i sprzedażyPojęcia: różnicowanie, pozycjonowanie, mapa percepcjiPozycja produktu na rynkuStruktura i elementy otoczenia marketingowegoAnaliza otoczenia marketingowego

                                                              Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)


                                                              • Segmentacja rynku, segment rynku  Segmentacja rynku, segment rynku
                                                              • Kryteria segmentacji rynku  Kryteria segmentacji rynku
                                                              • Grupa docelowa  Grupa docelowa
                                                              • Czemu segmentacja rynku jest potrzebna  Czemu segmentacja rynku jest potrzebna
                                                              • Czynniki wpływające na powstanie segmentów rynku  Czynniki wpływające na powstanie segmentów rynku
                                                              • Formuła 4C w marketingu  Formuła 4C w marketingu
                                                              • Formuła 4P (7P) w marketingu  Formuła 4P (7P) w marketingu
                                                              • Koncepcja rynku docelowego  Koncepcja rynku docelowego
                                                              • Metody oceny atrakcyjności segmentów  Metody oceny atrakcyjności segmentów
                                                              • Marża i narzut w stu i od sta  Marża i narzut w stu i od sta
                                                              • Jak wybrać rynek docelowy na podstawie segmentacji rynku  Jak wybrać rynek docelowy na podstawie segmentacji rynku
                                                              • Podstawowe pojęcia: rynek, mechanizm rynkowy, popyt, podaż, konkurencja  Podstawowe pojęcia: rynek, mechanizm rynkowy, popyt, podaż, konkurencja
                                                              • Określanie kryteriów doboru grupy konsumentów oferowanych dóbr  Określanie kryteriów doboru grupy konsumentów oferowanych dóbr
                                                              • Synergia marketingu i sprzedaży  Synergia marketingu i sprzedaży
                                                              • Pojęcia: różnicowanie, pozycjonowanie, mapa percepcji  Pojęcia: różnicowanie, pozycjonowanie, mapa percepcji
                                                              • Pozycja produktu na rynku  Pozycja produktu na rynku
                                                              • Struktura i elementy otoczenia marketingowego  Struktura  i elementy otoczenia marketingowego
                                                              • Analiza otoczenia marketingowego  Analiza otoczenia marketingowego


                                                              netBOX - Strony internetowe