Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
          2. TR2
            • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
              1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                  1. Segmentacja rynku, segment rynku
                  2. Kryteria segmentacji rynku
                  3. Grupa docelowa
                  4. Czemu segmentacja rynku jest potrzebna
                  5. Czynniki wpływające na powstanie segmentów rynku
                  6. Formuła 4C w marketingu
                  7. Formuła 4P (7P) w marketingu
                  8. Koncepcja rynku docelowego
                  9. Metody oceny atrakcyjności segmentów
                  10. Marża i narzut w stu i od sta
                  11. Jak wybrać rynek docelowy na podstawie segmentacji rynku
                  12. Podstawowe pojęcia: rynek, mechanizm rynkowy, popyt, podaż, konkurencja
                  13. Określanie kryteriów doboru grupy konsumentów oferowanych dóbr
                  14. Synergia marketingu i sprzedaży
                  15. Pojęcia: różnicowanie, pozycjonowanie, mapa percepcji
                  16. Pozycja produktu na rynku
                  17. Struktura i elementy otoczenia marketingowego
                  18. Analiza otoczenia marketingowego
                2. Podstawy reklamy (TR2)
                  1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                  2. TR3
                    • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                      1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                        1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                          1. Egzamin praktyczny PGF.07
                          2. TR4
                            • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                              1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Realizacja kampanii reklamowej
                                  1. Kampania reklamowa
                                    1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                    2. ciekawostki
                                    3. Słowniki pojęć, poradniki
                                      • CMYK, Raster, liniatura
                                      • ATL - BTL
                                      • Prace introligatorskie
                                      • Typografia
                                      • Kroje pisma i ich historia
                                      • Reguły percepcji
                                      • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                      • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                      • Programy online
                                      • Excel
                                        1. Godot Engine
                                          1. Github
                                            1. CorelDRAW
                                              1. Ilustrator
                                                1. Photoshop
                                                  1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                  2. Archiwum ZIP 7Z
                                                  3. Nagrywanie płyt
                                                  4. Blender
                                                  5. Ćwiczenia
                                                  6. Testy
                                                    • Pytania
                                                  7. DTP i grafika komputerowa
                                                    • DTP
                                                      1. Grafika komputerowa
                                                      Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                                                        Segmentacja rynku, segment rynkuKryteria segmentacji rynkuGrupa docelowaCzemu segmentacja rynku jest potrzebnaCzynniki wpływające na powstanie segmentów rynkuFormuła 4C w marketinguFormuła 4P (7P) w marketinguKoncepcja rynku docelowegoMetody oceny atrakcyjności segmentówMarża i narzut w stu i od staJak wybrać rynek docelowy na podstawie segmentacji rynkuPodstawowe pojęcia: rynek, mechanizm rynkowy, popyt, podaż, konkurencjaOkreślanie kryteriów doboru grupy konsumentów oferowanych dóbrSynergia marketingu i sprzedażyPojęcia: różnicowanie, pozycjonowanie, mapa percepcjiPozycja produktu na rynkuStruktura i elementy otoczenia marketingowegoAnaliza otoczenia marketingowego

                                                    Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)


                                                    • Segmentacja rynku, segment rynku  Segmentacja rynku, segment rynku
                                                    • Kryteria segmentacji rynku  Kryteria segmentacji rynku
                                                    • Grupa docelowa  Grupa docelowa
                                                    • Czemu segmentacja rynku jest potrzebna  Czemu segmentacja rynku jest potrzebna
                                                    • Czynniki wpływające na powstanie segmentów rynku  Czynniki wpływające na powstanie segmentów rynku
                                                    • Formuła 4C w marketingu  Formuła 4C w marketingu
                                                    • Formuła 4P (7P) w marketingu  Formuła 4P (7P) w marketingu
                                                    • Koncepcja rynku docelowego  Koncepcja rynku docelowego
                                                    • Metody oceny atrakcyjności segmentów  Metody oceny atrakcyjności segmentów
                                                    • Marża i narzut w stu i od sta  Marża i narzut w stu i od sta
                                                    • Jak wybrać rynek docelowy na podstawie segmentacji rynku  Jak wybrać rynek docelowy na podstawie segmentacji rynku
                                                    • Podstawowe pojęcia: rynek, mechanizm rynkowy, popyt, podaż, konkurencja  Podstawowe pojęcia: rynek, mechanizm rynkowy, popyt, podaż, konkurencja
                                                    • Określanie kryteriów doboru grupy konsumentów oferowanych dóbr  Określanie kryteriów doboru grupy konsumentów oferowanych dóbr
                                                    • Synergia marketingu i sprzedaży  Synergia marketingu i sprzedaży
                                                    • Pojęcia: różnicowanie, pozycjonowanie, mapa percepcji  Pojęcia: różnicowanie, pozycjonowanie, mapa percepcji
                                                    • Pozycja produktu na rynku  Pozycja produktu na rynku
                                                    • Struktura i elementy otoczenia marketingowego  Struktura  i elementy otoczenia marketingowego
                                                    • Analiza otoczenia marketingowego  Analiza otoczenia marketingowego


                                                    netBOX - Strony internetowe