Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
          2. TR2
            • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
              1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                  1. Segmentacja rynku, segment rynku
                  2. Kryteria segmentacji rynku
                  3. Grupa docelowa
                  4. Czemu segmentacja rynku jest potrzebna
                  5. Czynniki wpływające na powstanie segmentów rynku
                  6. Formuła 4C w marketingu
                  7. Formuła 4P (7P) w marketingu
                  8. Koncepcja rynku docelowego
                  9. Metody oceny atrakcyjności segmentów
                  10. Marża i narzut w stu i od sta
                  11. Jak wybrać rynek docelowy na podstawie segmentacji rynku
                  12. Podstawowe pojęcia: rynek, mechanizm rynkowy, popyt, podaż, konkurencja
                  13. Określanie kryteriów doboru grupy konsumentów oferowanych dóbr
                  14. Synergia marketingu i sprzedaży
                  15. Pojęcia: różnicowanie, pozycjonowanie, mapa percepcji
                  16. Pozycja produktu na rynku
                  17. Struktura i elementy otoczenia marketingowego
                  18. Analiza otoczenia marketingowego
                2. Podstawy reklamy (TR2)
                  1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                  2. TR3
                    • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                      1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                        1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                          1. Egzamin praktyczny PGF.07
                          2. TR4
                            • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                              1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Realizacja kampanii reklamowej
                                  1. Kampania reklamowa
                                    1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                    2. TR5
                                      • Planowanie kampanii reklamowej 5TR
                                        1. Realizacja kampanii reklamowej 5TR
                                          1. Kampania reklamowa 5TR
                                          2. 1TEL
                                            • 1 Informatyka
                                            • Tutoriale
                                              • CMYK, Raster, liniatura
                                              • ATL - BTL
                                              • Prace introligatorskie
                                              • Typografia
                                              • Kroje pisma i ich historia
                                              • Reguły percepcji
                                              • ciekawostki
                                              • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                              • Testy
                                                1. Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                                2. Programy online
                                                3. Excel
                                                  1. Godot Engine
                                                    1. Github
                                                      1. CorelDRAW
                                                        1. Ilustrator
                                                          1. Photoshop
                                                            1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                            2. Archiwum ZIP 7Z
                                                            3. Nagrywanie płyt
                                                            4. Blender
                                                              1. Poligrafia
                                                                1. GIMP
                                                                2. DTP
                                                                  • DTP
                                                                    1. Grafika komputerowa
                                                                    2. Grafika
                                                                  • PGF.07
                                                                    • Maszyny i techniki introligatorskie
                                                                    • Fotografia w reklamie
                                                                    • PGF.08
                                                                      • Kreacja i projektowanie
                                                                        Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                                                                          Segmentacja rynku, segment rynkuKryteria segmentacji rynkuGrupa docelowaCzemu segmentacja rynku jest potrzebnaCzynniki wpływające na powstanie segmentów rynkuFormuła 4C w marketinguFormuła 4P (7P) w marketinguKoncepcja rynku docelowegoMetody oceny atrakcyjności segmentówMarża i narzut w stu i od staJak wybrać rynek docelowy na podstawie segmentacji rynkuPodstawowe pojęcia: rynek, mechanizm rynkowy, popyt, podaż, konkurencjaOkreślanie kryteriów doboru grupy konsumentów oferowanych dóbrSynergia marketingu i sprzedażyPojęcia: różnicowanie, pozycjonowanie, mapa percepcjiPozycja produktu na rynkuStruktura i elementy otoczenia marketingowegoAnaliza otoczenia marketingowego

                                                                      Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)


                                                                      • Segmentacja rynku, segment rynku  Segmentacja rynku, segment rynku
                                                                      • Kryteria segmentacji rynku  Kryteria segmentacji rynku
                                                                      • Grupa docelowa  Grupa docelowa
                                                                      • Czemu segmentacja rynku jest potrzebna  Czemu segmentacja rynku jest potrzebna
                                                                      • Czynniki wpływające na powstanie segmentów rynku  Czynniki wpływające na powstanie segmentów rynku
                                                                      • Formuła 4C w marketingu  Formuła 4C w marketingu
                                                                      • Formuła 4P (7P) w marketingu  Formuła 4P (7P) w marketingu
                                                                      • Koncepcja rynku docelowego  Koncepcja rynku docelowego
                                                                      • Metody oceny atrakcyjności segmentów  Metody oceny atrakcyjności segmentów
                                                                      • Marża i narzut w stu i od sta  Marża i narzut w stu i od sta
                                                                      • Jak wybrać rynek docelowy na podstawie segmentacji rynku  Jak wybrać rynek docelowy na podstawie segmentacji rynku
                                                                      • Podstawowe pojęcia: rynek, mechanizm rynkowy, popyt, podaż, konkurencja  Podstawowe pojęcia: rynek, mechanizm rynkowy, popyt, podaż, konkurencja
                                                                      • Określanie kryteriów doboru grupy konsumentów oferowanych dóbr  Określanie kryteriów doboru grupy konsumentów oferowanych dóbr
                                                                      • Synergia marketingu i sprzedaży  Synergia marketingu i sprzedaży
                                                                      • Pojęcia: różnicowanie, pozycjonowanie, mapa percepcji  Pojęcia: różnicowanie, pozycjonowanie, mapa percepcji
                                                                      • Pozycja produktu na rynku  Pozycja produktu na rynku
                                                                      • Struktura i elementy otoczenia marketingowego  Struktura  i elementy otoczenia marketingowego
                                                                      • Analiza otoczenia marketingowego  Analiza otoczenia marketingowego


                                                                      netBOX - Strony internetowe