Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
          2. TR2
            • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
              1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                  1. Podstawy reklamy (TR2)
                    1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                    2. TR3
                      • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                        1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                          1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                            1. Egzamin praktyczny PGF.07
                            2. TR4
                              • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Realizacja kampanii reklamowej
                                    1. Kampania reklamowa
                                      1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                      2. TR5
                                        • Planowanie kampanii reklamowej 5TR
                                          1. Realizacja kampanii reklamowej 5TR
                                            1. Kampania reklamowa - powtórzenie
                                            2. Organizacja zespołu reklamowego - role, komunikacja, podział zadań
                                            3. Zarządzanie pracą zespołu - narzędzia, harmonogram, kontrola postępów
                                            4. Projektowanie graficzne: kompozycja, kolorystyka, kształt i typografia
                                            5. Tworzenie treści reklamowych - hasła, teksty, storytelling
                                            6. Produkcja materiałów wideo - scenariusz, nagranie, montaż
                                            7. Adaptacja przekazu reklamowego do różnych mediów: druk, internet, radio, TV
                                            8. Spójność wizualna kampanii - identyfikacja wizualna i branding
                                            9. Publikacja kampanii - wybór mediów - efektywność, dostępność, koszt
                                            10. Monitorowanie kampanii reklamowej - narzędzia, metody, częstotliwość
                                          2. Kampania reklamowa 5TR
                                          3. 1TEL
                                            • 1 Informatyka
                                            • Tutoriale
                                              • CMYK, Raster, liniatura
                                              • ATL - BTL
                                              • Prace introligatorskie
                                              • Typografia
                                              • Kroje pisma i ich historia
                                              • Reguły percepcji
                                              • ciekawostki
                                              • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                              • Testy
                                                1. Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                                2. Programy online
                                                3. Excel
                                                  1. Godot Engine
                                                    1. Github
                                                      1. CorelDRAW
                                                        1. Ilustrator
                                                          1. Photoshop
                                                            1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                            2. Archiwum ZIP 7Z
                                                            3. Nagrywanie płyt
                                                            4. Blender
                                                              1. Poligrafia
                                                                1. GIMP
                                                                2. DTP
                                                                  • DTP
                                                                    1. Grafika komputerowa
                                                                    2. Grafika
                                                                  • PGF.07
                                                                    • Maszyny i techniki introligatorskie
                                                                    • Fotografia w reklamie
                                                                    • PGF.08
                                                                      • Kreacja i projektowanie
                                                                        Realizacja kampanii reklamowej 5TR
                                                                          Kampania reklamowa - powtórzenieOrganizacja zespołu reklamowego - role, komunikacja, podział zadańZarządzanie pracą zespołu - narzędzia, harmonogram, kontrola postępówProjektowanie graficzne: kompozycja, kolorystyka, kształt i typografiaTworzenie treści reklamowych - hasła, teksty, storytellingProdukcja materiałów wideo - scenariusz, nagranie, montażAdaptacja przekazu reklamowego do różnych mediów: druk, internet, radio, TVSpójność wizualna kampanii - identyfikacja wizualna i brandingPublikacja kampanii - wybór mediów - efektywność, dostępność, koszt Monitorowanie kampanii reklamowej - narzędzia, metody, częstotliwość

                                                                      Realizacja kampanii reklamowej 5TR


                                                                      • Kampania reklamowa - powtórzenie  Kampania reklamowa - powtórzenie
                                                                      • Organizacja zespołu reklamowego - role, komunikacja, podział zadań  Organizacja zespołu reklamowego - role, komunikacja, podział zadań
                                                                      • Zarządzanie pracą zespołu - narzędzia, harmonogram, kontrola postępów  Zarządzanie pracą zespołu - narzędzia, harmonogram, kontrola postępów
                                                                      • Projektowanie graficzne: kompozycja, kolorystyka, kształt i typografia  Projektowanie graficzne: kompozycja, kolorystyka, kształt i typografia
                                                                      • Tworzenie treści reklamowych - hasła, teksty, storytelling  Tworzenie treści reklamowych - hasła, teksty, storytelling
                                                                      • Produkcja materiałów wideo - scenariusz, nagranie, montaż  Produkcja materiałów wideo - scenariusz, nagranie, montaż
                                                                      • Adaptacja przekazu reklamowego do różnych mediów: druk, internet, radio, TV  Adaptacja przekazu reklamowego do różnych mediów: druk, internet, radio, TV
                                                                      • Spójność wizualna kampanii - identyfikacja wizualna i branding  Spójność wizualna kampanii - identyfikacja wizualna i branding
                                                                      • Publikacja kampanii - wybór mediów - efektywność, dostępność, koszt   Publikacja kampanii - wybór mediów - efektywność, dostępność, koszt
                                                                      • Monitorowanie kampanii reklamowej - narzędzia, metody, częstotliwość  Monitorowanie kampanii reklamowej - narzędzia, metody, częstotliwość


                                                                      netBOX - Strony internetowe