Mercede
Top 10 reklam samochodów cz2
Best Global Brands 2023
Najcenniejsze marki 2023
www.youtube.com/watch?v=q3LE8cl0IwE
www.youtube.com/watch?v=9rx7-ec0p0A
www.youtube.com/watch?v=HUh4FTtIPoU
www.youtube.com/watch?v=8wWUW6q6Oh4
www.youtube.com/watch?v=4JWpmbbqwGc
www.youtube.com/watch?v=KRbzJ0L1Zn8
www.youtube.com/watch?v=ERqsOJQ22bU
www.youtube.com/watch?v=-GTwkSXR92I
www.youtube.com/watch?v=oW0ShDRggts
„Reklama jest tym, co firma mówi o sobie,
[…] public relations to dokładnie wszystko to, co inni mówią o firmie.” (A. Gregory, 2000, s. 14.)
Public relations, aby spełniało swoją rolę, musi być działaniem stałym, dotyczyć całokształtu firmy i musi być starannie zaplanowane (A. Kadragic, P. Czarnowski, 1997, s. 13.).
Public relations zatem, to również „[…] pełne, wyczerpujące, szybkie i odpowiedzialne informowanie o tym, czym zajmuje się firma.” (A. Kadragic, P. Czarnowski, 1997, s. 14.).
„Najskuteczniejsza metoda zaprezentowania się to umiejętne działanie, w wyniku którego ludzie zaczną o nas mówić, a następnie nieustanna praca nad podtrzymywaniem szumu.”
(R. Laermer, M. Prichinello, 2004, s. 20.).