Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
          2. TR2
            • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
              1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                  1. Podstawy reklamy (TR2)
                    1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                    2. TR3
                      • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                        1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                          1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                            1. Egzamin praktyczny PGF.07
                            2. TR4
                              • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Realizacja kampanii reklamowej
                                    1. Kampania reklamowa
                                      1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                      2. ciekawostki
                                      3. Słowniki pojęć, poradniki
                                        • CMYK, Raster, liniatura
                                        • ATL - BTL
                                        • Prace introligatorskie
                                        • Typografia
                                        • Kroje pisma i ich historia
                                        • Reguły percepcji
                                        • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                        • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                        • Programy online
                                        • Excel
                                          1. Godot Engine
                                            1. Github
                                              1. CorelDRAW
                                                1. Ilustrator
                                                  1. Photoshop
                                                    1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                    2. Archiwum ZIP 7Z
                                                    3. Nagrywanie płyt
                                                    4. Blender
                                                    5. Ćwiczenia
                                                    6. Testy
                                                      • Pytania
                                                    7. DTP i grafika komputerowa
                                                      • DTP
                                                        1. Grafika komputerowa

                                                      TR4

                                                      zawodowe.edu.pl/egzamin/  wybieramy: Technik reklamy i kwalifikację: PGF.08

                                                      Planowanie kampanii reklamowej telewizyjnej  

                                                      Testy teoretyczne PGF.08  

                                                      Nowa koncepcja marketingowa  

                                                      Strategie planowania kampanii reklamowej  

                                                      Ankiety - rodzaje pytań  

                                                      Wskaźniki efektywności reklamy - ćwiczenia  

                                                      Wskaźniki efektywności reklamy  

                                                      Aspekty prawne w branży reklamowej  

                                                      Badania efektywności reklamy - ćwiczenie 2  

                                                      Osobowość  

                                                      Wywiad zogniskowany, Desk research  

                                                      Pojęcie dotarcia w badaniu skuteczności reklamy. Efektywność kreacji.  

                                                      test 4 losowych pytań  


                                                      test 40 pytań  


                                                      test 20 pytań  


                                                      szablon publikacji  
                                                      TR4 -  - © tr
                                                       
                                                      więcej
                                                      TR4 -  - © tr
                                                       
                                                      więcej
                                                      netBOX - Strony internetowe