Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Komunikacja niewerbalna
          2. Komunikacji interpersonalnej, masowa
          3. Zasady dobrej komunikacji bezpośredniej
          4. Bariery komunikacyjne
          5. Konstruktywna informacja zwrotna
          6. Marketing i konsument Podstawowe pojęcia
          7. Potrzeby i motywy postępowania konsumentów
          8. Rozróżnianie potrzeb człowieka
          9. Zachowania konsumentów na rynku
          10. Typy klientów
          11. Cechy osobowe konsumentów
          12. Proces podejmowania decyzji o zakupie
          13. Rodzaje decyzji konsumentów
          14. Elementy rynku
          15. Istota rynku
          16. Popyt i podaż
          17. Koncepcje modelu funkcjonowania marketingu
          18. Narzędzia marketingu
          19. Etapy procesu marketingowego
          20. Analiza SWOT
          21. Otoczenie przedsiębiorstwa
        2. Działalność agencji reklamowej (TR1)
        3. TR2
          • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
            1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
              1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                1. Podstawy reklamy (TR2)
                  1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                  2. TR3
                    • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                      1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                        1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                          1. Egzamin praktyczny PGF.07
                          2. TR4
                            • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                              1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Realizacja kampanii reklamowej
                                  1. Kampania reklamowa
                                    1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                    2. ciekawostki
                                    3. Słowniki pojęć, poradniki
                                      • CMYK, Raster, liniatura
                                      • ATL - BTL
                                      • Prace introligatorskie
                                      • Typografia
                                      • Kroje pisma i ich historia
                                      • Reguły percepcji
                                      • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                      • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                      • Programy online
                                      • Excel
                                        1. Godot Engine
                                          1. Github
                                            1. CorelDRAW
                                              1. Ilustrator
                                                1. Photoshop
                                                  1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                  2. Archiwum ZIP 7Z
                                                  3. Nagrywanie płyt
                                                  4. Blender
                                                  5. Ćwiczenia
                                                  6. Testy
                                                    • Pytania
                                                  7. DTP i grafika komputerowa
                                                    • DTP
                                                      1. Grafika komputerowa
                                                      Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
                                                        Komunikacja niewerbalnaKomunikacji interpersonalnej, masowaZasady dobrej komunikacji bezpośredniej Bariery komunikacyjneKonstruktywna informacja zwrotnaMarketing i konsument Podstawowe pojęciaPotrzeby i motywy postępowania konsumentówRozróżnianie potrzeb człowiekaZachowania konsumentów na rynkuTypy klientów Cechy osobowe konsumentówProces podejmowania decyzji o zakupieRodzaje decyzji konsumentówElementy rynkuIstota rynkuPopyt i podażKoncepcje modelu funkcjonowania marketinguNarzędzia marketinguEtapy procesu marketingowegoAnaliza SWOTOtoczenie przedsiębiorstwa

                                                    Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)


                                                    • Komunikacja niewerbalna  Komunikacja  niewerbalna
                                                    • Komunikacji interpersonalnej, masowa  Komunikacji interpersonalnej, masowa
                                                    • Zasady dobrej komunikacji bezpośredniej   Zasady dobrej komunikacji bezpośredniej
                                                    • Bariery komunikacyjne  Bariery komunikacyjne
                                                    • Konstruktywna informacja zwrotna  Konstruktywna informacja zwrotna
                                                    • Marketing i konsument Podstawowe pojęcia  Marketing i konsument Podstawowe pojęcia
                                                    • Potrzeby i motywy postępowania konsumentów  Potrzeby i motywy postępowania konsumentów
                                                    • Rozróżnianie potrzeb człowieka  Rozróżnianie potrzeb człowieka
                                                    • Zachowania konsumentów na rynku  Zachowania konsumentów na rynku
                                                    • Typy klientów   Typy klientów
                                                    • Cechy osobowe konsumentów  Cechy osobowe konsumentów
                                                    • Proces podejmowania decyzji o zakupie  Proces podejmowania decyzji o zakupie
                                                    • Rodzaje decyzji konsumentów  Rodzaje decyzji konsumentów
                                                    • Elementy rynku  Elementy rynku
                                                    • Istota rynku  Istota rynku
                                                    • Popyt i podaż  Popyt i podaż
                                                    • Koncepcje modelu funkcjonowania marketingu  Koncepcje modelu funkcjonowania marketingu
                                                    • Narzędzia marketingu  Narzędzia marketingu
                                                    • Etapy procesu marketingowego  Etapy procesu marketingowego
                                                    • Analiza SWOT  Analiza SWOT
                                                    • Otoczenie przedsiębiorstwa  Otoczenie przedsiębiorstwa


                                                    netBOX - Strony internetowe