Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Komunikacja niewerbalna
          2. Komunikacji interpersonalnej, masowa
          3. Zasady dobrej komunikacji bezpośredniej
          4. Bariery komunikacyjne
          5. Konstruktywna informacja zwrotna
          6. Marketing i konsument Podstawowe pojęcia
          7. Potrzeby i motywy postępowania konsumentów
          8. Rozróżnianie potrzeb człowieka
          9. Zachowania konsumentów na rynku
          10. Typy klientów
          11. Cechy osobowe konsumentów
          12. Proces podejmowania decyzji o zakupie
          13. Rodzaje decyzji konsumentów
          14. Elementy rynku
          15. Istota rynku
          16. Popyt i podaż
          17. Koncepcje modelu funkcjonowania marketingu
          18. Narzędzia marketingu
          19. Etapy procesu marketingowego
          20. Analiza SWOT
          21. Otoczenie przedsiębiorstwa
        2. Działalność agencji reklamowej (TR1)
          1. Informatyka
          2. TR2
            • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
              1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                  1. Podstawy reklamy (TR2)
                    1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                    2. TR3
                      • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                        1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                          1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                            1. Egzamin praktyczny PGF.07
                            2. TR4
                              • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Realizacja kampanii reklamowej
                                    1. Kampania reklamowa
                                      1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                      2. TR5
                                        • Planowanie kampanii reklamowej 5TR
                                          1. Realizacja kampanii reklamowej 5TR
                                            1. Kampania reklamowa 5TR
                                            2. Słowniki pojęć, poradniki
                                              • CMYK, Raster, liniatura
                                              • ATL - BTL
                                              • Prace introligatorskie
                                              • Typografia
                                              • Kroje pisma i ich historia
                                              • Reguły percepcji
                                              • ciekawostki
                                              • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                              • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                              • Programy online
                                              • Excel
                                                1. Godot Engine
                                                  1. Github
                                                    1. CorelDRAW
                                                      1. Ilustrator
                                                        1. Photoshop
                                                          1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                          2. Archiwum ZIP 7Z
                                                          3. Nagrywanie płyt
                                                          4. Blender
                                                            1. Poligrafia
                                                            2. Ćwiczenia
                                                            3. Testy
                                                              • Pytania
                                                            4. DTP i grafika komputerowa
                                                              • DTP
                                                                1. Grafika komputerowa
                                                                2. Grafika
                                                                Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
                                                                  Komunikacja niewerbalnaKomunikacji interpersonalnej, masowaZasady dobrej komunikacji bezpośredniej Bariery komunikacyjneKonstruktywna informacja zwrotnaMarketing i konsument Podstawowe pojęciaPotrzeby i motywy postępowania konsumentówRozróżnianie potrzeb człowiekaZachowania konsumentów na rynkuTypy klientów Cechy osobowe konsumentówProces podejmowania decyzji o zakupieRodzaje decyzji konsumentówElementy rynkuIstota rynkuPopyt i podażKoncepcje modelu funkcjonowania marketinguNarzędzia marketinguEtapy procesu marketingowegoAnaliza SWOTOtoczenie przedsiębiorstwa

                                                              Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)


                                                              • Komunikacja niewerbalna  Komunikacja  niewerbalna
                                                              • Komunikacji interpersonalnej, masowa  Komunikacji interpersonalnej, masowa
                                                              • Zasady dobrej komunikacji bezpośredniej   Zasady dobrej komunikacji bezpośredniej
                                                              • Bariery komunikacyjne  Bariery komunikacyjne
                                                              • Konstruktywna informacja zwrotna  Konstruktywna informacja zwrotna
                                                              • Marketing i konsument Podstawowe pojęcia  Marketing i konsument Podstawowe pojęcia
                                                              • Potrzeby i motywy postępowania konsumentów  Potrzeby i motywy postępowania konsumentów
                                                              • Rozróżnianie potrzeb człowieka  Rozróżnianie potrzeb człowieka
                                                              • Zachowania konsumentów na rynku  Zachowania konsumentów na rynku
                                                              • Typy klientów   Typy klientów
                                                              • Cechy osobowe konsumentów  Cechy osobowe konsumentów
                                                              • Proces podejmowania decyzji o zakupie  Proces podejmowania decyzji o zakupie
                                                              • Rodzaje decyzji konsumentów  Rodzaje decyzji konsumentów
                                                              • Elementy rynku  Elementy rynku
                                                              • Istota rynku  Istota rynku
                                                              • Popyt i podaż  Popyt i podaż
                                                              • Koncepcje modelu funkcjonowania marketingu  Koncepcje modelu funkcjonowania marketingu
                                                              • Narzędzia marketingu  Narzędzia marketingu
                                                              • Etapy procesu marketingowego  Etapy procesu marketingowego
                                                              • Analiza SWOT  Analiza SWOT
                                                              • Otoczenie przedsiębiorstwa  Otoczenie przedsiębiorstwa


                                                              netBOX - Strony internetowe