Kampania reklamowaĆwiczenie 1Terminy związanych z kampanią reklamowąMedia Reklamowe: Prasa - KlasyfikacjaMedia reklamowe - Outdoor, plakat - klasyfikacjaReklamy w Miejscu SprzedażyŚrodki i nośniki reklamy prasowejFormy reklamy prasowejOutdoor w reklamieŚrodki i nośniki reklamy prasowej i reklamy zewnętrznejFormy reklamy prasowej i reklamy zewnętrznejMiejsce sprzedaży reklamyŚrodki Reklamy WystawienniczejFormy Reklamy WystawienniczejStruktura organizacyjna agencji reklamowej Rodzaje firm reklamowych Agencja reklamowaAgencja interaktywnaAgencja mediowaDom ProdukcyjnyDziały w Agencji Reklamowej - Obsługa KlientaDziały w agencji reklamowej - strategiaDziały w agencji reklamowej - kreacjaDziały w agencji reklamowej - ProdukcjaZadania realizowane w poszczególnych działach w agencji reklamowejPowtórzenie materiału - agencje reklamoweJak rozróżnić reklamę od propagandy, propagacji, informacji i dzieła sztukiAspekty prawne w branży reklamowejSpecyficzne dla branży reklamowej aspekty prawa autorskiegoSposoby korzystania z wizerunkuLicencjonowanie i banki zdjęćSpecyfika branży reklamowej, wprowadzenieUdział reklamy w budowaniu wyników makroekonomicznychFunkcje reklamy w kreowaniu popytu na towary i usługiZadania reklamy w biznesie i marketinguCele biznesowe i marketingowe działań reklamowychOrganizacje branżowe: SAR, Rada Reklamy, Rada Etyki Mediów, IAANajważniejsze Konkursy Branżowe: Cannes Lions, KTR, EffieAktualizacja wiedzy z zakresu reklamy oraz doskonalenie umiejętności zawodowychCzynniki wpływające na rozwój zawodowy człowiekaElementy kompetencji zawodowych dla pracownika biurowegoFormy i metody doskonalenia zawodowegoSporządzanie ścieżki indywidualnej kariery zawodowejAktualizowanie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowychCzynniki wpływające na rozwój zawodowy człowiekaKlasyfikacja środków i nośników reklamy telewizyjnej, radiowej i kinowej