Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
          2. TR2
            • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
              1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                  1. Podstawy reklamy (TR2)
                    1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                    2. TR3
                      • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                        1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                          1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                            1. Egzamin praktyczny PGF.07
                            2. TR4
                              • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Realizacja kampanii reklamowej
                                    1. Kampania reklamowa
                                      1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                      2. ciekawostki
                                      3. Słowniki pojęć, poradniki
                                        • CMYK, Raster, liniatura
                                        • ATL - BTL
                                        • Prace introligatorskie
                                        • Typografia
                                        • Kroje pisma i ich historia
                                        • Reguły percepcji
                                        • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                        • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                        • Programy online
                                        • Excel
                                          1. Godot Engine
                                            1. Github
                                              1. CorelDRAW
                                                1. Ilustrator
                                                  1. Photoshop
                                                    1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                    2. Archiwum ZIP 7Z
                                                    3. Nagrywanie płyt
                                                    4. Blender
                                                    5. Ćwiczenia
                                                    6. Testy
                                                      • Pytania
                                                    7. DTP i grafika komputerowa
                                                      • DTP
                                                        1. Grafika komputerowa
                                                        Rodzaje komunikatów reklamowychCechy komunikatu reklamowegoPrzykłady komunikatów reklamowychWeryfikacja efektywności reklamypromocja, promocja mix, reklamaModele oddziaływania reklamyElementy przekazu reklamowegoSelekcja informacji pozyskanych dla celów realizacji reklamyFunkcje przekazu reklamowegoTypy argumentów używanych w przekazie reklamowymCele komunikacyjne i pozakomunikacyjne w reklamieFormy reklamy zewnętrznejKanał komunikacyjnyŹródła przekazu reklamowegoMechanizmy wpływające na tworzenie reklamyElementy kanału komunikacjiAnalizowanie przykładów szumów w komunikatach różnych mediów Łączenie tekstu i grafiki w przekazie reklamowymRodzaje sloganów reklamowychZasady tworzenia sloganów reklamowychDefinicja siatki FCBPrzepisy prawa związane z ochroną własności intelektualnejKategorie własności intelektualnej występujące w pracy biurowejPrawa autorskieBazy danych, know-how jako własność intelektualna i majątkowaAutorskie dokumenty, znaki towarowe, licencje jako własność intelektualna i majątkowaEtapy tworzenia przekazu reklamowegoStrategia komunikacjiDobór środków reklamowych do przekazu reklamowegoDobór środków prezentacji przekazu reklamowegoZnaczenie przekazu reklamowego w procesie zwiększania wartości markiFormy dźwiękoweDefinicja sloganu reklamowego i jego cechyHasło reklamoweCechy i znaczenie hasła reklamowegoFormy i analiza hasła reklamowego. Własne hasło reklamoweElementy logo (kolor, kształt) Własność intelektualna - powtórzenie materiałuOpracowanie idei przewodniej tzw. Big IdeaOpracowanie konkretnej reklamyTechniki prezentacji komunikatu reklamowegoElementy layoutuZnaczenie kolorów (TR2)Reguły i elementy kompozycji obrazu(TR2)Elementy typografii i style krojów pismaZnaczenie konstrukcji gramatycznych w przekazie reklamowymPojęcia: znak firmowy, logo, logotyp, sygnet, monogram, identyfikacja wizualna, księga znaku, księga znaku, pole ochronne, siatka znaku

                                                      Tokyo

                                                      poprzedni poprzedni
                                                      powrót
                                                      następny następny
                                                      netBOX - Strony internetowe