Rodzaje komunikatów reklamowychCechy komunikatu reklamowegoPrzykłady komunikatów reklamowychWeryfikacja efektywności reklamypromocja, promocja mix, reklamaModele oddziaływania reklamyElementy przekazu reklamowegoSelekcja informacji pozyskanych dla celów realizacji reklamyFunkcje przekazu reklamowegoTypy argumentów używanych w przekazie reklamowymCele komunikacyjne i pozakomunikacyjne w reklamieFormy reklamy zewnętrznejKanał komunikacyjnyŹródła przekazu reklamowegoMechanizmy wpływające na tworzenie reklamyElementy kanału komunikacjiAnalizowanie przykładów szumów w komunikatach różnych mediów Łączenie tekstu i grafiki w przekazie reklamowymRodzaje sloganów reklamowychZasady tworzenia sloganów reklamowychDefinicja siatki FCBPrzepisy prawa związane z ochroną własności intelektualnejKategorie własności intelektualnej występujące w pracy biurowejPrawa autorskieBazy danych, know-how jako własność intelektualna i majątkowaAutorskie dokumenty, znaki towarowe, licencje jako własność intelektualna i majątkowaEtapy tworzenia przekazu reklamowegoStrategia komunikacjiDobór środków reklamowych do przekazu reklamowegoDobór środków prezentacji przekazu reklamowegoZnaczenie przekazu reklamowego w procesie zwiększania wartości markiFormy dźwiękoweDefinicja sloganu reklamowego i jego cechyHasło reklamoweCechy i znaczenie hasła reklamowegoFormy i analiza hasła reklamowego. Własne hasło reklamoweElementy logo (kolor, kształt) Własność intelektualna - powtórzenie materiałuOpracowanie idei przewodniej tzw. Big IdeaOpracowanie konkretnej reklamyTechniki prezentacji komunikatu reklamowegoElementy layoutuZnaczenie kolorów (TR2)Reguły i elementy kompozycji obrazu(TR2)Elementy typografii i style krojów pismaZnaczenie konstrukcji gramatycznych w przekazie reklamowymPojęcia: znak firmowy, logo, logotyp, sygnet, monogram, identyfikacja wizualna, księga znaku, księga znaku, pole ochronne, siatka znaku