Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
            1. Informatyka
            2. TR2
              • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
                1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                  1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                    1. Podstawy reklamy (TR2)
                      1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                      2. TR3
                        • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                          1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                            1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                              1. Egzamin praktyczny PGF.07
                              2. TR4
                                • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                    1. Realizacja kampanii reklamowej
                                      1. Kampania reklamowa
                                        1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                        2. TR5
                                          • Planowanie kampanii reklamowej 5TR
                                            1. Realizacja kampanii reklamowej 5TR
                                              1. Kampania reklamowa 5TR
                                              2. Słowniki pojęć, poradniki
                                                • CMYK, Raster, liniatura
                                                • ATL - BTL
                                                • Prace introligatorskie
                                                • Typografia
                                                • Kroje pisma i ich historia
                                                • Reguły percepcji
                                                • ciekawostki
                                                • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                                • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                                • Programy online
                                                • Excel
                                                  1. Godot Engine
                                                    1. Github
                                                      1. CorelDRAW
                                                        1. Ilustrator
                                                          1. Photoshop
                                                            1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                            2. Archiwum ZIP 7Z
                                                            3. Nagrywanie płyt
                                                            4. Blender
                                                              1. Poligrafia
                                                              2. Ćwiczenia
                                                              3. Testy
                                                                • Pytania
                                                              4. DTP i grafika komputerowa
                                                                • DTP
                                                                  1. Grafika komputerowa
                                                                  2. Grafika
                                                                  Rodzaje komunikatów reklamowychCechy komunikatu reklamowegoPrzykłady komunikatów reklamowychWeryfikacja efektywności reklamypromocja, promocja mix, reklamaModele oddziaływania reklamyElementy przekazu reklamowegoSelekcja informacji pozyskanych dla celów realizacji reklamyFunkcje przekazu reklamowegoTypy argumentów używanych w przekazie reklamowymCele komunikacyjne i pozakomunikacyjne w reklamieFormy reklamy zewnętrznejKanał komunikacyjnyŹródła przekazu reklamowegoMechanizmy wpływające na tworzenie reklamyElementy kanału komunikacjiAnalizowanie przykładów szumów w komunikatach różnych mediów Łączenie tekstu i grafiki w przekazie reklamowymRodzaje sloganów reklamowychZasady tworzenia sloganów reklamowychDefinicja siatki FCBPrzepisy prawa związane z ochroną własności intelektualnejKategorie własności intelektualnej występujące w pracy biurowejPrawa autorskieBazy danych, know-how jako własność intelektualna i majątkowaAutorskie dokumenty, znaki towarowe, licencje jako własność intelektualna i majątkowaEtapy tworzenia przekazu reklamowegoStrategia komunikacjiDobór środków reklamowych do przekazu reklamowegoDobór środków prezentacji przekazu reklamowegoZnaczenie przekazu reklamowego w procesie zwiększania wartości markiFormy dźwiękoweDefinicja sloganu reklamowego i jego cechyHasło reklamoweCechy i znaczenie hasła reklamowegoFormy i analiza hasła reklamowego. Własne hasło reklamoweElementy logo (kolor, kształt) Logo a logotyp, cechy logoWłasność intelektualna - powtórzenie materiałuOpracowanie idei przewodniej tzw. Big IdeaOpracowanie konkretnej reklamyTechniki prezentacji komunikatu reklamowegoElementy layoutuZnaczenie kolorów (TR2)Reguły i elementy kompozycji obrazu(TR2)Elementy typografii i style krojów pismaZnaczenie konstrukcji gramatycznych w przekazie reklamowymPojęcia: znak firmowy, logo, logotyp, sygnet, monogram, identyfikacja wizualna, księga znaku, księga znaku, pole ochronne, siatka znaku

                                                                Tokyo

                                                                powrót
                                                                następny następny
                                                                netBOX - Strony internetowe