Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
          2. TR2
            • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
              1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                  1. Podstawy reklamy (TR2)
                    1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                    2. TR3
                      • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                        1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                          1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                            1. Egzamin praktyczny PGF.07
                            2. TR4
                              • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Realizacja kampanii reklamowej
                                    1. Kampania reklamowa
                                      1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                      2. ciekawostki
                                      3. Słowniki pojęć, poradniki
                                        • CMYK, Raster, liniatura
                                        • ATL - BTL
                                        • Prace introligatorskie
                                        • Typografia
                                        • Kroje pisma i ich historia
                                        • Reguły percepcji
                                        • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                        • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                        • Programy online
                                        • Excel
                                          1. Godot Engine
                                            1. Github
                                              1. CorelDRAW
                                                1. Ilustrator
                                                  1. Photoshop
                                                    1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                    2. Archiwum ZIP 7Z
                                                    3. Nagrywanie płyt
                                                    4. Blender
                                                    5. Ćwiczenia
                                                    6. Testy
                                                      • Pytania
                                                    7. DTP i grafika komputerowa
                                                      • DTP
                                                        1. Grafika komputerowa
                                                        Segmentacja rynku, segment rynkuKryteria segmentacji rynkuGrupa docelowaCzemu segmentacja rynku jest potrzebnaCzynniki wpływające na powstanie segmentów rynkuFormuła 4C w marketinguFormuła 4P (7P) w marketinguKoncepcja rynku docelowegoMetody oceny atrakcyjności segmentówMarża i narzut w stu i od staJak wybrać rynek docelowy na podstawie segmentacji rynkuPodstawowe pojęcia: rynek, mechanizm rynkowy, popyt, podaż, konkurencjaOkreślanie kryteriów doboru grupy konsumentów oferowanych dóbrSynergia marketingu i sprzedażyPojęcia: różnicowanie, pozycjonowanie, mapa percepcjiPozycja produktu na rynkuStruktura i elementy otoczenia marketingowegoAnaliza otoczenia marketingowego

                                                      źródło: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-5-sil-portera-analiza-atrakcyjnosci-sektora
                                                      powrót
                                                      netBOX - Strony internetowe