Planowanie badania skuteczności reklamy - wybór metody: dotarcie, efektywność kreacji, efektywność stron docelowych

Wyszukaj kampanię reklamową, której skuteczność można sprawdzić jedynie metodą


  • dotarcie,
  • efektywność kreacj,
  • efektywność stron docelowych
Opisz dlaczego.

Których metod z wymienionych wcześniej byś użył, do badania skuteczności poniższych kampanii:

  • Skittles  Taste the Rainbow   - Kampania, która wykorzystuje kolorowe i surrealistyczne obrazy, aby promować cukierki Skittles.
  • Old Spice  The Man Your Man Could Smell Like   - Kampania, która odniosła ogromny sukces dzięki humorystycznym i charyzmatycznym reklamom.
  • Always  Like a Girl   - Kampania, która stara się zmienić negatywne konotacje związane z wyrażeniem „jak dziewczyna”.
  • Apple  Get a Mac   - Seria reklam porównujących komputery Mac z PC, które były zarówno zabawne, jak i skuteczne.
  • Red Bull Stratos   - Kampania, w której Felix Baumgartner skoczył ze stratosfery, bijąc rekordy i promując markę Red Bull.
Uzasadnij wybór.