Technik Reklamy
TR1
Podstawy reklamy (TR1)
Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
Działalność agencji reklamowej (TR1)
TR2
Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
Działalność agencji reklamowej (TR2)
Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
Podstawy reklamy (TR2)
Teoria przekazu reklamowego (TR2)
TR3
Działalność agencji reklamowej (TR3)
Teoria przekazu reklamowego (TR3)
Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
Zadania (egzamin PGF.07)
TR4
Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
Realizacja kampanii reklamowej
Kampania reklamowa
Zadania (egzamin PGF.08)
ciekawostki
Słowniki pojęć, poradniki
CMYK, Raster, liniatura
ATL - BTL
Prace introligatorskie
Typografia
Kroje pisma i ich historia
Reguły percepcji
Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
Photoshop: Korekta częstotliwościowa - retusz stemplem
Programy
Excel
Godot Engine
Github
CorelDRAW
Ilustrator
Ćwiczenia
Testy
Pytania
DTP i grafika komputerowa
DTP
Grafika komputerowa
Badanie skuteczności reklamy - podstawowe pojęcia: skuteczność reklamy, CATI, CAWI
Badanie skuteczności reklamy - podstawowe pojęcia: wywiad indywidualny, wywiad zogniskowany, desk research, dotarcie, efektywność kreacji, efektywność stron docelowych
Ankiety w badaniu skuteczności reklamy
Podstawowe zasady tworzenia ankiet
Planowanie badania skuteczności reklamy - wybór metody: CATI, CAWI, wywiad indywidualny, wywiad zogniskowany, desk research
Planowanie badania skuteczności reklamy - wybór metody: dotarcie, efektywność kreacji, efektywność stron docelowych
Metody i techniki badań efektywności reklamy oraz wskaźniki efektywności reklamy
Wybór metod badań efektywności kampanii reklamowych z przekazem emocjonalnym
Wskaźniki skuteczności reklamy
Metody i techniki zbierania danych do analizy skuteczności kampanii reklamowej
Konfigurowanie oprogramowania umożliwiającego zbieranie danych służących do analizy skuteczności internetowej kampanii reklamowej
Pobieranie informacji z konta demo Google Analytics
Przeprowadzenie badania skuteczności reklamy
Prezentacja wyników badania skuteczności reklamy
Uzasadnianie Wyników Badania Skuteczności Reklamy
Uzasadnianie Wyników Badania Skuteczności Reklamy - ćwiczenie 1
Uzasadnianie Wyników Badania Skuteczności Reklamy - ćwiczenie 2
Pytania i zarzuty dotyczące wyników badania skuteczności reklamy
Pytania i Zarzuty Dotyczące Wyników Badania Skuteczności Reklamy - przykłady
Badanie Efektywności Reklamy - Wprowadzenie
Podstawowe pojęcia: efektywność reklamy
Skuteczność (dotarcie) a efektywność (zmiana postaw) reklamy
Metody i techniki badań efektywności reklamy
Wskaźniki efektywności reklamy
Planowanie badań efektywności reklamy
Metody i techniki umożliwiające zbieranie danych służących do analizy efektywności kampanii reklamowej
Badania efektywności reklamy
Obliczanie wskaźników efektywności reklamy
Uzasadnianie prezentowanych wyników badania skuteczności reklamy
Powtórzenie materiału: pojęcie dotarcia w badaniu skuteczności reklamy, efektywność kreacji, efektywność stron docelowych, metody i techniki badań skuteczności, wskaźniki skuteczności reklamy.
CATI CAWI - przebieg badania, dobór kwotowy, łączny rozkład
Badania efektywności reklamy - ćwiczenie
Badania efektywności reklamy - ćwiczenie 2
Wskaźniki efektywności reklamy - ćwiczenie
Ankiety - rodzaje pytań
Tworzenie prezentacji wyników badania efektywności reklamy
Ankiety w badaniu skuteczności reklamy
Przykładowa ankieta - efektywności reklamy
Przykładowa ankieta - reklama jej wplyw i postrzeganie przez konsumentow
Kwestionariusz ankiety wywiadu