Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
          2. TR2
            • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
              1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                  1. Podstawy reklamy (TR2)
                    1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                    2. TR3
                      • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                        1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                          1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                            1. Egzamin praktyczny PGF.07
                            2. TR4
                              • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Realizacja kampanii reklamowej
                                    1. Kampania reklamowa
                                      1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                      2. ciekawostki
                                      3. Słowniki pojęć, poradniki
                                        • CMYK, Raster, liniatura
                                        • ATL - BTL
                                        • Prace introligatorskie
                                        • Typografia
                                        • Kroje pisma i ich historia
                                        • Reguły percepcji
                                        • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                        • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                        • Programy online
                                        • Excel
                                          1. Godot Engine
                                            1. Github
                                              1. CorelDRAW
                                                1. Ilustrator
                                                  1. Photoshop
                                                    1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                    2. Archiwum ZIP 7Z
                                                    3. Nagrywanie płyt
                                                    4. Blender
                                                    5. Ćwiczenia
                                                    6. Testy
                                                      • Pytania
                                                    7. DTP i grafika komputerowa
                                                      • DTP
                                                        1. Grafika komputerowa
                                                        Badanie skuteczności reklamy - podstawowe pojęcia: skuteczność reklamy, CATI, CAWIBadanie skuteczności reklamy - podstawowe pojęcia: wywiad indywidualny, wywiad zogniskowany, desk research, dotarcie, efektywność kreacji, efektywność stron docelowychAnkiety w badaniu skuteczności reklamyPodstawowe zasady tworzenia ankietPlanowanie badania skuteczności reklamy - wybór metody: CATI, CAWI, wywiad indywidualny, wywiad zogniskowany, desk research Planowanie badania skuteczności reklamy - wybór metody: dotarcie, efektywność kreacji, efektywność stron docelowychMetody i techniki badań efektywności reklamy oraz wskaźniki efektywności reklamyWybór metod badań efektywności kampanii reklamowych z przekazem emocjonalnymWskaźniki skuteczności reklamyMetody i techniki zbierania danych do analizy skuteczności kampanii reklamowejKonfigurowanie oprogramowania umożliwiającego zbieranie danych służących do analizy skuteczności internetowej kampanii reklamowejPobieranie informacji z konta demo Google AnalyticsPrzeprowadzenie badania skuteczności reklamyPrezentacja wyników badania skuteczności reklamyUzasadnianie Wyników Badania Skuteczności ReklamyUzasadnianie Wyników Badania Skuteczności Reklamy - ćwiczenie 1Uzasadnianie Wyników Badania Skuteczności Reklamy - ćwiczenie 2Pytania i zarzuty dotyczące wyników badania skuteczności reklamyPytania i Zarzuty Dotyczące Wyników Badania Skuteczności Reklamy - przykładyBadanie Efektywności Reklamy - WprowadzeniePodstawowe pojęcia: efektywność reklamySkuteczność (dotarcie) a efektywność (zmiana postaw) reklamy Metody i techniki badań efektywności reklamyWskaźniki efektywności reklamyPlanowanie badań efektywności reklamyMetody i techniki umożliwiające zbieranie danych służących do analizy efektywności kampanii reklamowejBadania efektywności reklamyObliczanie wskaźników efektywności reklamyUzasadnianie prezentowanych wyników badania skuteczności reklamyPowtórzenie materiału: pojęcie dotarcia w badaniu skuteczności reklamy, efektywność kreacji, efektywność stron docelowych, metody i techniki badań skuteczności, wskaźniki skuteczności reklamy.CATI CAWI - przebieg badania, dobór kwotowy, łączny rozkładBadania efektywności reklamy - ćwiczenieBadania efektywności reklamy - ćwiczenie 2Wskaźniki efektywności reklamy - ćwiczenieAnkiety - rodzaje pytańTworzenie prezentacji wyników badania efektywności reklamyTworzenie prezentacji wyników badania efektywności reklamyTworzenie prezentacji wyników badania efektywności reklamy dla wybranych kampanii

                                                      Ankiety w badaniu skuteczności reklamy

                                                      Przykładowa ankieta - efektywności reklamy  

                                                      Przykładowa ankieta - reklama jej wplyw i postrzeganie przez konsumentow  

                                                      Kwestionariusz ankiety wywiadu  
                                                      netBOX - Strony internetowe