Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
          2. TR2
            • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
              1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                  1. Podstawy reklamy (TR2)
                    1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                    2. TR3
                      • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                        1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                          1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                            1. Egzamin praktyczny PGF.07
                            2. TR4
                              • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Realizacja kampanii reklamowej
                                    1. Kampania reklamowa
                                      1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                      2. TR5
                                        • Planowanie kampanii reklamowej 5TR
                                          1. Realizacja kampanii reklamowej 5TR
                                            1. Kampania reklamowa 5TR
                                            2. 1TEL
                                              • 1 Informatyka
                                              • Tutoriale
                                                • CMYK, Raster, liniatura
                                                • ATL - BTL
                                                • Prace introligatorskie
                                                • Typografia
                                                • Kroje pisma i ich historia
                                                • Reguły percepcji
                                                • ciekawostki
                                                • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                                • Testy
                                                  1. Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                                  2. Programy online
                                                  3. Excel
                                                    1. Godot Engine
                                                      1. Github
                                                        1. CorelDRAW
                                                          1. Ilustrator
                                                            1. Photoshop
                                                              1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                              2. Archiwum ZIP 7Z
                                                              3. Nagrywanie płyt
                                                              4. Blender
                                                                1. Poligrafia
                                                                  1. GIMP
                                                                  2. DTP
                                                                    • DTP
                                                                      1. Grafika komputerowa
                                                                      2. Grafika
                                                                    • PGF.07
                                                                      • Maszyny i techniki introligatorskie
                                                                      • Fotografia w reklamie
                                                                      • PGF.08
                                                                        • Kreacja i projektowanie
                                                                          Badanie skuteczności reklamy - podstawowe pojęcia: skuteczność reklamy, CATI, CAWIBadanie skuteczności reklamy - podstawowe pojęcia: wywiad indywidualny, wywiad zogniskowany, desk research, dotarcie, efektywność kreacji, efektywność stron docelowychAnkiety w badaniu skuteczności reklamyPodstawowe zasady tworzenia ankietPlanowanie badania skuteczności reklamy - wybór metody: CATI, CAWI, wywiad indywidualny, wywiad zogniskowany, desk research Planowanie badania skuteczności reklamy - wybór metody: dotarcie, efektywność kreacji, efektywność stron docelowychMetody i techniki badań efektywności reklamy oraz wskaźniki efektywności reklamyWybór metod badań efektywności kampanii reklamowych z przekazem emocjonalnymWskaźniki skuteczności reklamyMetody i techniki zbierania danych do analizy skuteczności kampanii reklamowejKonfigurowanie oprogramowania umożliwiającego zbieranie danych służących do analizy skuteczności internetowej kampanii reklamowejPobieranie informacji z konta demo Google AnalyticsPrzeprowadzenie badania skuteczności reklamyPrezentacja wyników badania skuteczności reklamyUzasadnianie Wyników Badania Skuteczności ReklamyUzasadnianie Wyników Badania Skuteczności Reklamy - ćwiczenie 1Uzasadnianie Wyników Badania Skuteczności Reklamy - ćwiczenie 2Pytania i zarzuty dotyczące wyników badania skuteczności reklamyPytania i Zarzuty Dotyczące Wyników Badania Skuteczności Reklamy - przykładyBadanie Efektywności Reklamy - WprowadzeniePodstawowe pojęcia: efektywność reklamySkuteczność (dotarcie) a efektywność (zmiana postaw) reklamy Metody i techniki badań efektywności reklamyWskaźniki efektywności reklamyPlanowanie badań efektywności reklamyMetody i techniki umożliwiające zbieranie danych służących do analizy efektywności kampanii reklamowejBadania efektywności reklamyObliczanie wskaźników efektywności reklamyUzasadnianie prezentowanych wyników badania skuteczności reklamyPowtórzenie materiału: pojęcie dotarcia w badaniu skuteczności reklamy, efektywność kreacji, efektywność stron docelowych, metody i techniki badań skuteczności, wskaźniki skuteczności reklamy.CATI CAWI - przebieg badania, dobór kwotowy, łączny rozkładBadania efektywności reklamy - ćwiczenieBadania efektywności reklamy - ćwiczenie 2Wskaźniki efektywności reklamy - ćwiczenieAnkiety - rodzaje pytańTworzenie prezentacji wyników badania efektywności reklamyTworzenie prezentacji wyników badania efektywności reklamyTworzenie prezentacji wyników badania efektywności reklamy dla wybranych kampaniiPrezentacja wyników badania efektywności reklamy

                                                                        Ankiety w badaniu skuteczności reklamy

                                                                        Przykładowa ankieta - efektywności reklamy  

                                                                        Przykładowa ankieta - reklama jej wplyw i postrzeganie przez konsumentow  

                                                                        Kwestionariusz ankiety wywiadu  
                                                                        netBOX - Strony internetowe