Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
            1. Informatyka
            2. TR2
              • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
                1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                  1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                    1. Podstawy reklamy (TR2)
                      1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                      2. TR3
                        • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                          1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                            1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                              1. Egzamin praktyczny PGF.07
                              2. TR4
                                • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                    1. Realizacja kampanii reklamowej
                                      1. Kampania reklamowa
                                        1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                        2. TR5
                                          • Planowanie kampanii reklamowej 5TR
                                            1. Realizacja kampanii reklamowej 5TR
                                              1. Kampania reklamowa 5TR
                                              2. Słowniki pojęć, poradniki
                                                • CMYK, Raster, liniatura
                                                • ATL - BTL
                                                • Prace introligatorskie
                                                • Typografia
                                                • Kroje pisma i ich historia
                                                • Reguły percepcji
                                                • ciekawostki
                                                • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                                • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                                • Programy online
                                                • Excel
                                                  1. Godot Engine
                                                    1. Github
                                                      1. CorelDRAW
                                                        1. Ilustrator
                                                          1. Photoshop
                                                            1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                            2. Archiwum ZIP 7Z
                                                            3. Nagrywanie płyt
                                                            4. Blender
                                                              1. Poligrafia
                                                              2. Ćwiczenia
                                                              3. Testy
                                                                • Pytania
                                                              4. DTP i grafika komputerowa
                                                                • DTP
                                                                  1. Grafika komputerowa
                                                                  2. Grafika
                                                                  Badanie skuteczności reklamy - podstawowe pojęcia: skuteczność reklamy, CATI, CAWIBadanie skuteczności reklamy - podstawowe pojęcia: wywiad indywidualny, wywiad zogniskowany, desk research, dotarcie, efektywność kreacji, efektywność stron docelowychAnkiety w badaniu skuteczności reklamyPodstawowe zasady tworzenia ankietPlanowanie badania skuteczności reklamy - wybór metody: CATI, CAWI, wywiad indywidualny, wywiad zogniskowany, desk research Planowanie badania skuteczności reklamy - wybór metody: dotarcie, efektywność kreacji, efektywność stron docelowychMetody i techniki badań efektywności reklamy oraz wskaźniki efektywności reklamyWybór metod badań efektywności kampanii reklamowych z przekazem emocjonalnymWskaźniki skuteczności reklamyMetody i techniki zbierania danych do analizy skuteczności kampanii reklamowejKonfigurowanie oprogramowania umożliwiającego zbieranie danych służących do analizy skuteczności internetowej kampanii reklamowejPobieranie informacji z konta demo Google AnalyticsPrzeprowadzenie badania skuteczności reklamyPrezentacja wyników badania skuteczności reklamyUzasadnianie Wyników Badania Skuteczności ReklamyUzasadnianie Wyników Badania Skuteczności Reklamy - ćwiczenie 1Uzasadnianie Wyników Badania Skuteczności Reklamy - ćwiczenie 2Pytania i zarzuty dotyczące wyników badania skuteczności reklamyPytania i Zarzuty Dotyczące Wyników Badania Skuteczności Reklamy - przykładyBadanie Efektywności Reklamy - WprowadzeniePodstawowe pojęcia: efektywność reklamySkuteczność (dotarcie) a efektywność (zmiana postaw) reklamy Metody i techniki badań efektywności reklamyWskaźniki efektywności reklamyPlanowanie badań efektywności reklamyMetody i techniki umożliwiające zbieranie danych służących do analizy efektywności kampanii reklamowejBadania efektywności reklamyObliczanie wskaźników efektywności reklamyUzasadnianie prezentowanych wyników badania skuteczności reklamyPowtórzenie materiału: pojęcie dotarcia w badaniu skuteczności reklamy, efektywność kreacji, efektywność stron docelowych, metody i techniki badań skuteczności, wskaźniki skuteczności reklamy.CATI CAWI - przebieg badania, dobór kwotowy, łączny rozkładBadania efektywności reklamy - ćwiczenieBadania efektywności reklamy - ćwiczenie 2Wskaźniki efektywności reklamy - ćwiczenieAnkiety - rodzaje pytańTworzenie prezentacji wyników badania efektywności reklamyTworzenie prezentacji wyników badania efektywności reklamyTworzenie prezentacji wyników badania efektywności reklamy dla wybranych kampaniiPrezentacja wyników badania efektywności reklamy

                                                                Ankiety w badaniu skuteczności reklamy

                                                                Przykładowa ankieta - efektywności reklamy  

                                                                Przykładowa ankieta - reklama jej wplyw i postrzeganie przez konsumentow  

                                                                Kwestionariusz ankiety wywiadu  
                                                                netBOX - Strony internetowe