Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
          2. TR2
            • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
              1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                  1. Podstawy reklamy (TR2)
                    1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                    2. TR3
                      • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                        1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                          1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                            1. Egzamin praktyczny PGF.07
                            2. TR4
                              • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Realizacja kampanii reklamowej
                                    1. Kampania reklamowa
                                      1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                      2. ciekawostki
                                      3. Słowniki pojęć, poradniki
                                        • CMYK, Raster, liniatura
                                        • ATL - BTL
                                        • Prace introligatorskie
                                        • Typografia
                                        • Kroje pisma i ich historia
                                        • Reguły percepcji
                                        • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                        • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                        • Programy online
                                        • Excel
                                          1. Godot Engine
                                            1. Github
                                              1. CorelDRAW
                                                1. Ilustrator
                                                  1. Photoshop
                                                    1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                    2. Archiwum ZIP 7Z
                                                    3. Nagrywanie płyt
                                                    4. Blender
                                                    5. Ćwiczenia
                                                    6. Testy
                                                      • Pytania
                                                    7. DTP i grafika komputerowa
                                                      • DTP
                                                        1. Grafika komputerowa
                                                        Działania promocyjneCzym jest promocjaRola i zakres promocjiNarzędzia promocjiPodstawowe pojęcia z zakresu reklamy (TR1)Funkcje i cele reklamyFunkcje i cele reklamy na przykładach Charakterystyka rodzajów reklamy wg różnych kryteriówRodzaje i formy reklam drukowanychPodstawowe pojęcia z zakresu reklamy zewnętrznejFormy reklamy zewnętrznej (TR1)Marketing bezpośredniPodstawowe pojęcia z zakresu reklamy bezpośredniejRodzaje i formy reklam bezpośrednichPodstawowe pojęcia z zakresu promocji i reklamyReklama drukowana - powtórzenie materiału Pojęcia z zakresu reklamy audioRodzaje, formy i etapy produkcji reklam audioPojęcia z zakresu reklamy wideo (TR1)Rodzaje i formy reklam wideoPodstawowe pojęcia z zakresu reklamy cyfrowejRodzaje i formy reklam cyfrowychRóżne kryteria reklamy cyfrowej

                                                      Czym jest promocja

                                                      Promocja - (łac. promoveo poruszać się) - marketingowe przedsięwzięcie przedsiębiorstwa lub instytucji z rynkiem, które ma na celu zwiększenie popytu na dobra i usługi, które są przez nie świadczone. Działania promocyjne wpływają na decyzje klientów i potencjalnych nabywców poprzez dostarczanie informacji, argumentacji, obietnic oraz skłanianie do kupna lub skorzystania z promowanych produktów i usług. Wytwarzając przy tym pozytywną opinię o przedsiębiorstwie lub instytucji. źródło  

                                                      mfiles.pl/pl/index.php/Promocja 
                                                      poradnik.ngo.pl/promocja-czyli-co-definicja-co-i-po-co-promujemy 
                                                      netBOX - Strony internetowe