Technik Reklamy
  • TR1
    • Podstawy reklamy (TR1)
      1. Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
        1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
          1. Działalność agencji reklamowej (TR1)
            1. Informatyka
            2. TR2
              • Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
                1. Działalność agencji reklamowej (TR2)
                  1. Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
                    1. Podstawy reklamy (TR2)
                      1. Teoria przekazu reklamowego (TR2)
                      2. TR3
                        • Działalność agencji reklamowej (TR3)
                          1. Teoria przekazu reklamowego (TR3)
                            1. Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
                              1. Egzamin praktyczny PGF.07
                              2. TR4
                                • Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
                                  1. Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
                                    1. Realizacja kampanii reklamowej
                                      1. Kampania reklamowa
                                        1. Zadania (egzamin PGF.08)
                                        2. TR5
                                          • Planowanie kampanii reklamowej 5TR
                                            1. Realizacja kampanii reklamowej 5TR
                                              1. Kampania reklamowa 5TR
                                              2. Słowniki pojęć, poradniki
                                                • CMYK, Raster, liniatura
                                                • ATL - BTL
                                                • Prace introligatorskie
                                                • Typografia
                                                • Kroje pisma i ich historia
                                                • Reguły percepcji
                                                • ciekawostki
                                                • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
                                                • Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
                                                • Programy online
                                                • Excel
                                                  1. Godot Engine
                                                    1. Github
                                                      1. CorelDRAW
                                                        1. Ilustrator
                                                          1. Photoshop
                                                            1. PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
                                                            2. Archiwum ZIP 7Z
                                                            3. Nagrywanie płyt
                                                            4. Blender
                                                              1. Poligrafia
                                                              2. Ćwiczenia
                                                              3. Testy
                                                                • Pytania
                                                              4. DTP i grafika komputerowa
                                                                • DTP
                                                                  1. Grafika komputerowa
                                                                  2. Grafika
                                                                  Komunikacja niewerbalnaKomunikacji interpersonalnej, masowaZasady dobrej komunikacji bezpośredniej Bariery komunikacyjneKonstruktywna informacja zwrotnaMarketing i konsument Podstawowe pojęciaPotrzeby i motywy postępowania konsumentówRozróżnianie potrzeb człowiekaZachowania konsumentów na rynkuTypy klientów Cechy osobowe konsumentówProces podejmowania decyzji o zakupieRodzaje decyzji konsumentówElementy rynkuIstota rynkuPopyt i podażKoncepcje modelu funkcjonowania marketinguNarzędzia marketinguEtapy procesu marketingowegoAnaliza SWOTOtoczenie przedsiębiorstwa

                                                                Zasady dobrej komunikacji bezpośredniej

                                                                Musisz wiedzieć co mówisz oraz po co mówisz, a więc jaki chcesz osiągnąć efekt Twoich słów.

                                                                • Zadbaj o odpowiednie warunki rozmowy.

                                                                • Twórz zrozumiałe komunikaty.

                                                                • Uważaj na emocje, nie oceniaj rozmówcy.

                                                                • Przenieś uwagę na rozmówcę i aktywnie go słuchaj.


                                                                wartoszkolic.pl/baza-wiedzy/6-zasad-dobrej-komunikacji-interpersonalnej/ 

                                                                mobile.zssrzyki.andrychow.eu/infos_pedagog/11.05.pdf 
                                                                netBOX - Strony internetowe