Rodzaje tekstu reklamowego -tytuł, body copy, slogan itd

  • Tytuł tekstu reklamowego powinien być intrygujący, emocjonujący lub nawet czasem szokujący


  • body copy - tekst główny, najważniejszy tekst w reklamie prasowej lub na ulotce


  • Hasło reklamowe powstaje na potrzebę konkretnej kampanii reklamowej


  • slogan to hasło, które ma być komunikowane stale – niezależnie od okresowych kampanii reklamowych


  • VoiceOver komunikaty głosowe


  • reklama audio forma reklamy, która wykorzystuje radio w celu dotarcia do potencjalnego klienta.


  • post na portalu społecznościowym - przedsiębiorstwa takie jak Myspace czy Facebook sprzedają na swoich stronach reklamy, dlatego ich celem jest jak największa liczba członków, a wprowadzenie opłat przyniosłoby efekt przeciwny. szczegółowe informacje o użytkownikach danych serwisów umożliwiają kierowanie reklamy do wyspecjalizowanej grupy odbiorców w takim stopniu, jaki nie jest możliwy nigdzie indziej