Przykłady:
www.youtube.com/watch?v=vhTQtTQdX7U
www.youtube.com/watch?v=t-pExvOmhzY&list=PLdb2VaO4d-cRUkibgB2M06tLKN4Lom98S&index=6
www.youtube.com/watch?v=yRODqCQqBjw
www.youtube.com/watch?v=wu9KMWlOmdg
Lista pytań do Klienta
Jak tylko dostaniesz zlecenie na scenariusz spotu radiowego, nie rzucaj się od razu w wir pracy. Stwórz przemyślaną listę pytań do Klienta, dzięki niej Twoja praca będzie płynna, owocna i bez nieporozumień. Poniżej moja lista, która pomaga mi w pracy:
- Ile ma trwać spot radiowy?
- Jaki ma mieć charakter: poważny, humorystyczny, czysto informacyjny, kreatywny?
- Do kogo ma być skierowany, do jakiej konkretnie grupy docelowej: płeć, wiek, zawód?
- Jakiej usługi / oferty dotyczy spot?
- Na jakie głównie cechy / zalety / korzyści kładziemy nacisk?
- Jakie ma być wezwanie do akcji: wejście na stronę www, odwiedzenie biura / sklepu, kontakt mailowy / telefoniczny?
- Jaka jest nazwa firmy?
- Czym firma / usługa / oferta wyróżnia się spośród konkurencji?
- Czy mają Państwo wybrany podkład muzyczny?
tekstymarketingowe.com.pl/spot-radiowy-scenariusz/
tekstymarketingowe.com.pl/jak-napisac-reklamowy-spot-radiowy/
/>
xvoice.pl/blog/jak-napisac-scenariusz-spotu-radiowego/