Scenariusz reklamy audio

Przykłady:


www.youtube.com/watch?v=vhTQtTQdX7U 

www.youtube.com/watch?v=t-pExvOmhzY&list=PLdb2VaO4d-cRUkibgB2M06tLKN4Lom98S&index=6 

www.youtube.com/watch?v=yRODqCQqBjw 

www.youtube.com/watch?v=wu9KMWlOmdg 



Lista pytań do Klienta



Jak tylko dostaniesz zlecenie na scenariusz spotu radiowego, nie rzucaj się od razu w wir pracy. Stwórz przemyślaną listę pytań do Klienta, dzięki niej Twoja praca będzie płynna, owocna i bez nieporozumień. Poniżej moja lista, która pomaga mi w pracy:

  • Ile ma trwać spot radiowy?

  • Jaki ma mieć charakter: poważny, humorystyczny, czysto informacyjny, kreatywny?

  • Do kogo ma być skierowany, do jakiej konkretnie grupy docelowej: płeć, wiek, zawód?

  • Jakiej usługi / oferty dotyczy spot?

  • Na jakie głównie cechy / zalety / korzyści kładziemy nacisk?

  • Jakie ma być wezwanie do akcji: wejście na stronę www, odwiedzenie biura / sklepu, kontakt mailowy / telefoniczny?

  • Jaka jest nazwa firmy?

  • Czym firma / usługa / oferta wyróżnia się spośród konkurencji?

  • Czy mają Państwo wybrany podkład muzyczny?




tekstymarketingowe.com.pl/spot-radiowy-scenariusz/ 

tekstymarketingowe.com.pl/jak-napisac-reklamowy-spot-radiowy/ />
xvoice.pl/blog/jak-napisac-scenariusz-spotu-radiowego/