Zadanie 1. Obliczenie kosztorysu dla agencji reklamowej
Część 1: Kosztorys kampanii reklamowe
Druk ulotek: Koszt druku 1000 sztuk ulotek formatu A4 wynosi 0,35 PLN za sztukę.
Druk wizytówek: Koszt druku 500 sztuk wizytówek wynosi 0,40 PLN za sztukę. W firmie pracuje 10 osób.
Papier firmowy: Koszt druku 2000 sztuk papieru firmowego wynosi 0,20 PLN za sztukę.
Drukarnia na druk daje rabat 10%
Projekt graficzny: Koszt projektu graficznego dla ulotek, wizytówek i papieru firmowego wynosi 1,500 PLN (nie wchodzi w skład kosztów druku).
Część 2: Reklama w gazecie lokalnej (www)
Reklama w gazecie lokalnej - wydanie środa i sobota: Koszt reklamy w gazecie lokalnej, która ukazuje się w środy i soboty, wynosi 600 PLN za jedno wydanie.
Część 3: Gadżety reklamowe
Długopisy: Koszt zakupu 2000 sztuk długopisów wynosi 1 PLN za sztukę, a koszt nadruku wynosi 300 PLN do 1000 sztuk.
Breloki: Koszt zakupu 500 sztuk breloków wynosi 1 PLN za sztukę, a koszt nadruku wynosi 400 PLN do 1000 sztuk.
Kubki: Koszt zakupu 200 sztuk kubków wynosi 8 PLN za sztukę, a koszt nadruku wynosi 600 PLN.
Na gadżety reklamowe jest rabat 5% przy zamówieniu do 1000zł i 10% powyżej 1000zł.
Podsumowanie
Wszystkie podane ceny są cenami netto
Zapisz całość w formie tabeli
Oblicz łączny koszt wszystkich elementów z części 1, 2 i 3 z wyszczególnieniem elementów składowych.
Zapisz informację o wartości udzielonego rabatu
Zapisz wartość netto kampanii reklamowej po przyznanym rabacie,
Zapisz wartość brutto kampanii reklamowej po przyznanym rabacie,