zad.1. projekt logo

Fragment briefu reklamowego



SporządziłTomasz Kowalewski
KlientCukiernia Włoskie smaki, ul. Jaskrowa 15, 53-250 Złoty Stok
Opis oferowanego produktu/promowanej markiCukiernia Włoskie smaki oferuje słodkości znane z kuchni włoskiej. Specjalnością są lody w wielu smakach. Cukiernia oferuje wypiek ciast i tortów na zamówienie wraz z dowozem.
Unikalna propozycja sprzedaży
  • zawsze świeże produkty
  • półprodukty wyłącznie pochodzenia włoskiego
  • często wprowadzane nowości
Typ kampanii reklamowejKampania w lokalnych mediach reklamowych
Bezpośrednia konkurencjaCukiernia Sycylia, ul. Konwaliowa 35, 53-250 Złoty Stok, Kawiarnia Papa Marco, ul. M. Konopnickiej 3, 53-250 Złoty Stok
Szersza konkurencjaCukiernia Piwonia, ul. Kwiatowa 1, 53-250 Złoty Stok
Opis grupy docelowej
  • mieszkańcy Złotego Stoku i okolic
  • wiek 20 - 50 lat
  • poziom dochodów: przeciętny, wysoki
Preferencje mediowe klienta
  • radio
  • reklama drukowana
  • reklama w miejscu sprzedaży
Budżet kampanii35 000,00 zł
Termin kampanii1 – 14 lipca 2021 r.


Wytyczne do projektu logo cukierni Włoskie smaki


  • przygotuj logo w programie do grafiki wektorowej i zapisz na kartce formatu A4
    w orientacji poziomej, 
  •  projekt w profilu barwnym CMYK, 
  •  zawiera logotyp: Włoskie smaki w kolorze C:20 M:80 Y:0 K:0 lub R:198, G:86, B:160, 
  •  zawiera sygnet przedstawiający samodzielnie zaprojektowane lody kulkowe w rożku, 
  •  zawiera tagline: ulubione słodycze w kolorze C:70 M:0 Y:100 K:0 lub R:80, G:183, B:72, 
  •  krój pisma dla wszystkich tekstowych elementów logo: bezszeryfowy, 
  • zawierający polskie znaki, wysokość sygnetu stanowi co najmniej dwukrotność wysokości logotypu.