Technik Reklamy
TR1
Podstawy reklamy (TR1)
Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
Działalność agencji reklamowej (TR1)
TR2
Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
Działalność agencji reklamowej (TR2)
Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
Podstawy reklamy (TR2)
Teoria przekazu reklamowego (TR2)
TR3
Działalność agencji reklamowej (TR3)
Teoria przekazu reklamowego (TR3)
Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
Zadania (egzamin PGF.07)
TR4
Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
Realizacja kampanii reklamowej
Kampania reklamowa
Zadania (egzamin PGF.08)
ciekawostki
Słowniki pojęć, poradniki
CMYK, Raster, liniatura
ATL - BTL
Prace introligatorskie
Typografia
Kroje pisma i ich historia
Reguły percepcji
Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
Photoshop: Korekta częstotliwościowa - retusz stemplem
Programy
Excel
Godot Engine
Github
CorelDRAW
Ilustrator
Ćwiczenia
Testy
Pytania
DTP i grafika komputerowa
DTP
Grafika komputerowa
Jak zacząć w Godot Engine Online
Przygotowanie obiektu 3D z teksturami w Blenderze
Jak wczytać własny obiekt 3D
Poruszanie z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (First Person View)
Jak dodać sześcian (3D Box) i nałożyć teksturę w Godot Engine
Projektowanie wnętrza starej drukarni w Blenderze 3D i przeniesienie do Godot
Animacja z Blendera do Godot z interakcją
Przygotowanie obiektu 3D z teksturami w Blenderze
Krok 1: Tworzenie Nowego Obiektu 3D
Otwórz Blender i utwórz nowy projekt, klikając "File" > "New" > "General".
Usuń domyślny sześcian, klikając na niego prawym przyciskiem myszy i wybierając "Delete".
Dodaj nowy obiekt 3D, klikając "Add" > "Mesh" i wybierając kształt, który chcesz użyć (np. "Cube", "Sphere", "Cylinder").
Krok 2: Modelowanie Obiektu
Przejdź do trybu edycji, klikając "Tab" na klawiaturze.
Użyj narzędzi do modelowania, takich jak "Extrude", "Scale" i "Rotate", aby dostosować kształt obiektu do swoich potrzeb.
Po zakończeniu modelowania, wróć do trybu obiektu, ponownie klikając "Tab".
Krok 3: Dodawanie Tekstur
Przejdź do zakładki "Shading" w górnym menu.
W panelu "Shader Editor" dodaj nowy materiał, klikając "New".
Dodaj teksturę, klikając "Add" > "Texture" > "Image Texture".
Wczytaj plik tekstury, klikając na pole "Open" i wybierając odpowiedni plik z dysku.
Połącz węzeł "Image Texture" z węzłem "Principled BSDF" w polu "Base Color".
Krok 4: UV Mapping
Przejdź do trybu edycji, klikając "Tab".
Wybierz wszystkie wierzchołki obiektu, naciskając "A".
Przejdź do zakładki "UV Editing" w górnym menu.
W panelu "UV Editor" kliknij "UV" > "Unwrap", aby rozwinąć siatkę obiektu na płaskiej powierzchni.
Dostosuj siatkę UV, aby tekstura była prawidłowo nałożona na obiekt.
Krok 5: Eksportowanie Obiektu
Po zakończeniu modelowania i teksturowania, przejdź do zakładki "File" > "Export" i wybierz format pliku, który chcesz użyć (np. "Wavefront (.obj)").
Wybierz lokalizację na dysku, gdzie chcesz zapisać plik, i kliknij "Export".