Karty Szans
- Niespodziewany sukces! – Twoja kampania stała się viralem. Dodaj +7 punktów do skuteczności.
- Nowy inwestor – Firma zdobyła dodatkowe środki na reklamę. Możesz zwiększyć budżet o 20 jednostek.
- Ekskluzywna współpraca – Zdobywasz dostęp do prestiżowego influencera. ROI wzrasta o 15%.
- Uznanie branżowe – Twoja kampania została nagrodzona jako najbardziej kreatywna. Zdobywasz +5 punktów.
- Popularny trend – Wybrana przez Ciebie strategia reklamowa idealnie wpisuje się w aktualne trendy. Dodaj +6 punktów.
- Optymalizacja kosztów – Udało się zoptymalizować wydatki na reklamę. Koszt kampanii spada o 10%.
- Nowy kanał promocji – Otwiera się możliwość reklamy w nowym medium, które zwiększa zasięg o 20%.
Karty Ryzyka
- Kryzys PR! – Twoja firma trafiła na czołówki wiadomości z negatywnym przekazem. Jeśli nie masz strategii PR, tracisz turę.
- Spadek popularności – Twój produkt traci na znaczeniu. Odejmij -5 punktów od skuteczności kampanii.
- Zmiana algorytmów w social media – Reklamy tracą część zasięgu. Musisz dopłacić 10 jednostek budżetu.
- Nieudana współpraca – Influencer, którego wybrałeś, traci wiarygodność. Odejmij -6 punktów.
- Budżetowe ograniczenia – Firma wprowadza cięcia kosztów. Musisz zmniejszyć inwestycję w reklamę o 15 jednostek.
- Kampania nie trafia do odbiorców – Twój przekaz reklamowy jest źle odebrany. Skuteczność spada o -4 punkty.
- Niespodziewana konkurencja – Rywalizująca marka uruchamia podobną kampanię, obniżając Twój ROI o 10%.