Technik Reklamy
TR1
Podstawy reklamy (TR1)
Pracownia grafiki reklamowej (TR1)
Podstawy ekonomii i marketingu (TR1)
Działalność agencji reklamowej (TR1)
TR2
Pracownia grafiki reklamowej (TR2)
Działalność agencji reklamowej (TR2)
Podstawy ekonomii i marketingu (TR2)
Podstawy reklamy (TR2)
Teoria przekazu reklamowego (TR2)
TR3
Działalność agencji reklamowej (TR3)
Teoria przekazu reklamowego (TR3)
Pracownia grafiki reklamowej (TR3)
Egzamin praktyczny PGF.07
TR4
Badanie skutreczności kampanii reklamowej (TR4)
Planowanie kampanii reklamowej (TR4)
Realizacja kampanii reklamowej
Kampania reklamowa
Zadania (egzamin PGF.08)
ciekawostki
Słowniki pojęć, poradniki
CMYK, Raster, liniatura
ATL - BTL
Prace introligatorskie
Typografia
Kroje pisma i ich historia
Reguły percepcji
Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Photoshop
Najważniejsze skróty klawiaturowe do Adobe Illustrator
Programy online
Excel
Godot Engine
Github
CorelDRAW
Ilustrator
Photoshop
PGF.07 - rozwiązywanie arkuszy
Archiwum ZIP 7Z
Nagrywanie płyt
Blender
Ćwiczenia
Testy
Pytania
GRA
Reklamowy Mistrz - Gra Planszowa
DTP i grafika komputerowa
DTP
Grafika komputerowa
Karty Wyzwań
Karty Kreacji i trendów
Karty Specjalne - Innowacje i przeszkody
Dodatkowe karty
Karty Produktu
Karty szans i ryzyka
Karty Rozwoju Kompetencji, Mocnych i Słabych Stron
Karty Rozwoju Kompetencji, Mocnych i Słabych Stron
Karty Rozwoju Kompetencji
Copywriting
– Zwiększa skuteczność kampanii poprzez lepsze slogany i przekazy reklamowe.
Analiza rynku
– Pozwala lepiej zrozumieć potrzeby klientów i dopasować kampanię.
Negocjacje
– Umożliwia lepsze warunki współpracy z influencerami i klientami.
Marketing wideo
– Zwiększa skuteczność kampanii wykorzystujących format wideo.
Optymalizacja budżetu
– Pozwala zmniejszyć koszty kampanii i zwiększyć ROI.
Karty Mocnych Stron
Social media
– Twoja agencja jest ekspertem w reklamie na Facebooku, Instagramie i TikToku. Kampanie w tych kanałach zyskują +5 punktów.
Grafika
– Twoje projekty reklamowe są wyjątkowo atrakcyjne wizualnie. Reklamy z grafiką premium dostają +4 punkty.
Analiza danych
– Twoja firma doskonale analizuje rynek. Możesz powtórzyć rzut kostką w testach skuteczności kampanii.
Influencer marketing
– Masz dobre kontakty w branży. Współprace z influencerami mają dodatkowy zasięg (+3 punkty).
Karty Słabych Stron
Niski budżet
– Twoja firma ma ograniczone środki na kampanię. Musisz zredukować koszty reklamy o 10%.
Nieznana marka
– Twoja firma jest nowa na rynku, więc trudniej zdobyć zaufanie klientów. Musisz przeznaczyć dodatkowe środki na PR.
Słaba jakość produkcji reklam
– Twoje kampanie nie wyróżniają się wizualnie. Jeśli nie poprawisz jakości, tracisz -5 punktów.
Karty Szans
Zaproszenie na prestiżową konferencję
– Zdobywasz nowych klientów i podnosisz skuteczność kampanii o +6 punktów.
Współpraca z popularnym influencerem
– Kampania zyskuje dodatkowy zasięg (+4 punkty).
Reklama trafiła w aktualny trend
– Twoja strategia wpisuje się w preferencje rynku. Dodaj +5 punktów.
Nowe narzędzia marketingowe
– Możesz przeprowadzić testy A/B, zwiększając skuteczność kampanii.
Karty Zagrożeń
Zmiana algorytmu w social media
– Twoje reklamy tracą zasięg! Musisz dopłacić dodatkowe 10 jednostek budżetu.
Kryzys PR
– Negatywne recenzje Twojej marki obniżają ROI o 15%, chyba że zainwestujesz w działania wizerunkowe.
Problem z dostawą produktu
– Klienci nie mogą kupić reklamowanego produktu, co obniża skuteczność kampanii.
Konkurencja kopiuje Twoją kampanię
– Musisz dostosować strategię lub stracisz -5 punktów.